|
|||
|
|||
hoge toeren
vriend van mij heeft ook een 1800 16v kr als hij de wagen start draait hij dereckt 3000 3500 toeren als ik op een darm duw waar de stk aan verbonden is zakt hij dereckt in toeren soms blijft hij dan 1400 toeren draaien, geef een klein beetje gas en terug naar 3000 toeren. wat kan dit zijn? alle vacum slangen zijn aangesloten heb al een andere stk geprobeerd lukt ook niet. ik weet het niet meer wat ik kan doen.
iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
In de middenconsole zit de regeluinit voor het stationaair gebeuren
Miss dat deze keuren heeft Rubberringen rond de injectoren versleten Koudstartventiel dat niet sluit |
|
|||
|
|||
Quote:
waar kan ik deze vinden? Koudstartventiel dat niet sluit |
|
|||
|
|||
nu denk ik dat het de regelrelais kan zijn die de stk stuurt als de motor draait zonder stk draaid hij mooi 1000 toeren terwijl hij draait stop ik de fiche terug in van de stk en blijft hij mooi draaien als ik gas geef komt hij terug op 1000t leg ik de motor af en doe hem dereckt terug starten terug zelfste probleem 3000 toeren stekker terug uit en weer goed. heb al een ander stk gebrobeerd blijft het zelfde alle 2 vibreren ze goed.
wat denken julie? de relais? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk zelf sterk aan een probleem met de leestekens... Wat je hoge toeren-probleem aangaat, zou ik inderdaad eens proberen die regelunit te vervangen door een andere, waarvan je weet dat ie wel goed werkt. Als daarmee het probleem verholpen is, is 't prima. Is dat niet de oplossing, is het snel genoeg weer terug gebouwd.
|
|||
|
|||
Quote:
oke, zit deze regelrelais bij een corrado 18 16v ook? dan kan ik deze eens proberen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar als ie stuurbekrachtiging heeft ga ik er wel van uit. Wat ik laatst op het forum heb gelezen is dat de pompen en dergelijke gelijk zijn, en er enkel een andere pullie op zit. Dus het is te proberen. Als ie niet goed loopt zou ik alsnog een van een gelijke auto en motor proberen als de jouwe, loopt ie wel goed, weet je direct waar je 't moet zoeken.
|
|||
|
|||
Volgens mij zit erin een Corrado een PL,en die is anders
Heb in het begin van de avond met Sam op msn gezeten Je mag altijd even langs komen om iets uit te proberen |
|
|||
|
|||
oke thx
|
|
|||
|
|||
heb gisteren ander relais geprobeerd. blijft het zelfde. auto draait mooi zonder stk. wat kan dit nu nog zijn?
|