![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een 1800 GTI DX blok in mijn MK1 met bij passende 5 bak
Nu zit er boven op een soort brede stekker plug met 4 contactjes maar geen idee waar deze voor zijn. En op de kabelboom die ik er bij gekocht heb zie ik ook niet zo'n plug die hier in past,dacht zelf iets met achteruitrij licht maar waarom dan 4 contacten. Iemand hier enig idee ? ![]() ![]() Alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk voor de ecometer op je tellerbak
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry hoor ecometer wat is dat dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De rood omcirkelde is de eco meter en werkt in zijn 5de versnelling
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
![]() Dankje oettinger_18 duidelijker kan het niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is idd, een achteruitrijlicht schakelaar en tevens de eco meter aansturing.
er zijn een x aantal serie's bakken die dit hebben.
|
||||
|
||||
![]() Oke,bedankt voor je reactie vwmk2driver weet je toevalig welke van de 4 contactjes voor het achteruit rijden zijn.
Het is namelijk zo als ik me tweedraden van het achteruitrij licht op de tweeachterste contactjes aansluit. Branden de lichten wel maar gaan niet uit als ik de pook uit zijn achteruit haal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is ook werkelijk het klokkenwerk waar elke mogelijke optie in zit ![]() haynes - draadschema ? voor je pinnetjes probleem
|
||||
|
||||
![]() Ga ik proberen te vinden Thanx GJ007 !
|