|
||||
|
||||
Welkom in Amsterdam :(
Sta je dan met je goede gedrag, een keer een kaartje gekocht bij de parkeerautomaat en onder het voorruit gelegd. Ik die winkel binnen, na enkele minuten klaar met die storing " stekker erin doen "
Kom je bij de bus... ligt me daar een partij glas ! bestuurdersraam ingehoekt gelijk... wordt een koud ritje ga je kijken.. navigatie pleite incl. houder en gps module, laptop pleite ! oplader van de telefoon kapot gemaakt, dashboardkastje naar de kl#te, ontiegelijke puinhoop.. alle bonnen door de war enz enz... gaat dus weer lekker. Bel je dat 0900-tuig voor aangifte... 2 januari bellen we u terug en dan kunt u aangifte doen... lekker is dat. Vraag je of ze een bezemwagen kenne sturen, doen we. Nog geen 5 minuten later komt er zo'n borstel kar aan, rijd ie door !!!!! dus amsterdam... puntje erbij hoor !
|
||||
|
||||
Ai, that sucks
|
|
||||
|
||||
Ik zoek nog een laptop en navigatie met GPS ... iemand ?
nee eff alle gekheid..... :twisted: |
|
||||
|
||||
kut voor je Dennis, weest blij dat je bak er nog stond |
|
||||
|
||||
Was gelukkig met de transporter van de zaak maar je moet wel zonder raam rijden met deze lage temperatuur buiten
|
||||
|
||||
evengoed klote want je spul ben je kwijt....
|
|
||||
|
||||
NONDEJU, wat is dat voor een gespuis, speciaal nummer daarvoor, ZIJN ZE ER NIE
|
||||
|
||||
Gloeiende, da's pad kut...... en de foto's die er nog bij op stonden???? :schieten: :schieten: :slaan: stelletje randdebielen.
Sterkte Dennis :tento: :tento:
|
|||
|
|||
lekker snugger ook om alles in die transporter te laten zitten, dat ken niet in Mokum
|
||||
|
||||
Quote:
Alles natuurlijk niet in zicht, navi in dashboard enz enz, laptop onder de stoel en die is dicht aan de voorzijde dus die zie je niet liggen... ze hebben de houder en GPS module natuurlijk gezien en dan wordt het interressant.
|
||||
|
||||
Gewoon *EDIT* met je poten van andermans spullen afblijven. Helaas is niet iedereen zo opgevoed......
|
||||
|
||||
Boven Hoofddorp moet je ook niet komen !
|
||||
|
||||
Als het zo door gaat kun je over 10 jaar alleen nog maar binnen zitten :S
|
||||
|
||||
Ach ja ze zullen wel gezien hebben dat je het weg deed.
Dus volgende keer gewoon alles meenemen. Ik laat nooit wat zitten ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Laat ik nou sinds kort precies DIE dingen hebben liggen... prijsje?? Ik pm je ff Idd wel eens meegemaakt met een kameraad in utrecht... denk je bwoahh dat ken overdag... toch?? Dus niet! Heel errugh zaad!
|
||||
|
||||
Zuigt gewoon, big city, bright lights, fast robbers..
Te brutaal gewoon tegenwoordig.. |
|
||||
|
||||
Jup zootje schorriemorrie daaro, allemaal de potuh afhakken en opsluiten in een te klein kamertje
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ja, ik durf hier in Enschede al geen autoradio te monteren. Vorige golf is 3x opengebroken in EEN maand, en je wil niet weten hoever A'dam vanaf hier is... |
|
||||
|
||||
we sturen iedereen juist naar de oostgrens
|
|||
|
|||
Quote:
Was jij hier nog helder? Ik was me toch een partij dronken om 3:50. Zie nu pas dat ik dit geschreven heb, compleet vergeten. |