|
||||
|
||||
Slecht schakelen nieuwe polo
Collega van me heeft een nieuwe polo (november '09) met een 1.4 63kw torretje.
Alleen schakelen in de achteruit, gaat soms erg lastig. Hij is hier al diverse malen mee terug geweest naar de dealer, die zegt echter, dat deze eerst 3000d km gereden moet hebben om echt aan te kunnen geven of bak echt slecht is. Pon wil dat namelijk niet vergoeden? Auto heeft nu al 2 keer hiervoor bij de dealer gestaan, maar hij moet eerst meer kilometers maken? Zijn er bij de heren (en misschien wel dames?) die bij de dealer werken, problemen hierover bekend?
|
||||
|
||||
geef hem mij een week voor mijn werk mee.. dan staat er zo 3000km bij
|
||||
|
||||
die bak is al tien keer versleten eer hij de 3000d km heeft gehaald
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je logisch nadenkt zul je zelf ook wel inzien dat dit niet helemaal klopt. Als ze er nu naar kijken en de bak is slecht, dan is die dat over 3000 km ook nog wel. Zal wel een voorwaarde voor de garantie zijn die 3000 km. Laat in ieder geval vastleggen dat je collega voor dit probleem is geweest. Staks is de Polo na 3000 km al uit de garantie En laat je collega contact opnemen met de klantenservice bij Pon. Dat wil de zaken ook nog weleens versnellen.
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Heb hem ook al gezegd om of contact op te nemen met Pon, of een andere dealer te zoeken.