|
||||
|
||||
Golf mk2 TK of te ruil tegen mk2 Diesel
Hebben de Golf net gekocht en gebruik 'm voor lange afstanden. Puur en alleen autobaan dus.
Net een topic aangemaakt in het mk2 gedeelte waarin ik vroeg naar het kostenplaatje van een diesel. Reageerders, daar, gaven aan dat een mk2 diesel gauw 1 op 19 a 22 rijd. Nog veel voordeliger dan onze benzine wagen. Iets wat ik vooraf toch eigenlijk niet gedacht had. Zodoende dat ik 'm nu te koop zet. Ik blijf er net zo lief in rijden als er niemand voor komt. Golf is gewoon goed. Maar mocht er iemand voor komen, of ruilen, dan ga ik wel over naar een diesel. Afijn; Golf mk2 1.3 MH Bj'88 km.stand 165.xxx (rij er nog wekelijks mee naar mn werk 220km p/week) Remus, enkelpijps einddemper (originele heb ik nog liggen) APK tot 30 okt. 2010 Vrij standaard. Ik heb het e.e.a. eraan vervangen. Moet nu alleen nog het dashboardpaneel vervangen (klein stukje kapot), maar die heb ik al liggen. Ga ik in mn vakantie vervangen. Daarnaast moet er een nieuwe startermotor op. Deze doet het nog goed, maar maakt iets geluid. Ook deze heb ik liggen en wil ik volgende week, in mn vakantie, gaan vervangen. Kortom, goede Golf waar niks aan mankeert motorkap staat hier open Zonder inruil; 1000 euro Inruil? alleen interesse in diesel wagens. Liefst Golf mk1 of mk2. PM me anders met info en fotos |