|
||||
|
||||
kopen van een 59-er?
waar op letten bij de aankoop van een 59-er?
advertentie mplaats. nummerplaatverlichting klopt iig niet.heeft wel uitklappende knipperlichten, dus voorschermen en achterlichten kloppen ook niet. warmtekanalen door de dorpel zijn een zwak punt? verder nog zwakheden?? of is het toch beter om een 65-67er te kopen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hajee,die warmtekanalen zijn bij elke kever een probleem dus dat zou geen reden zijn om hem te laten staan Bekende plekken: -accu bak -raamsponningen -binnenschermen / a-stijlen Waar je goed op moet letten is de chassiskop ,waar je vooras op gemonteerd zit.Het is wel goed te repareren,maar een hoop werk.
|
||||
|
||||
ok dat zijn goeie tips!bedankt!
|
|
||||
|
||||
Voorschermen zijn zo te zien repro, vorm bij koplampen is anders. Motorklep is ook te nieuw.. en de kleur klopt niet, maar dat ken je wel geloof ik
Het hangt er wat vanaf wat je met een Kever wilt: moet hij compleet en origineel zijn? Zoek dan een complete wagen, waar zo weinig mogelijk aan verbasteld is. Mijn '58er, voor de vergelijking qua origineel: Jens
|
||||
|
||||
Je zou navraag kunnen doen over de historie van de auto. Het voorpaneel is van een usa export model. Een usa-export model is het denk ik niet, want die hadden al geen pijlpinkers meer. Misschien heeft 'ie een keer voorschade gehad?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
iets kopen van je eigen bouwjaar?..
|
||||
|
||||
Quote:
volkswouter, jens, ijsbeer86, en oskar bedankt voor alle informatie, daar kan ik wat mee! |
|
||||
|
||||
Deze auto klopt veel niet aan.
achterpaneel, voorpaneel spatborden interieur motor achterlichten koplampen het blijft wel het model met uitklappinkers. indien je deze origineel wil zetten gaat da u veel geld kosten. maar als je wil rijden in een goedkope kever met uitstraling, moet je hem nemen