|
||||
|
||||
8j vooraan ? aanlopen of probleemloos
hier ben ik weer
deze keer voor een maatje van me , hij wilt 13 inch 8j velgen op zijn golfje 1 en hou wou hier 185/ 60 .13 op monteren maar nu zate we met het volgende loopt dit niet aan bij het sturen ? ( zowel bovenaan als links en rechts in de kassen zelf ) golfje heeft een 4 cm bodemvrijheid met de ophangings3hoeken ( miss dat je er dan een gedacht van kan hebben hoe laag hij ligt als dit er mee te maken heeft ) dusja loopt het aan of is dit gewoon probleemloos te doen grtz jelle
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 25-06-2009 at 21:25. |
|
|||
|
|||
platter bandjes is geen overbodige luxe denk ik ?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
dat was eerst de bedoeling maar hij woont midden in de stad en dan moest hij te laag gaan anders een veel te grote opening tussen de gardebou bovenaan en de band miss een oplossing 175 / 55 13 ? maar daar vinde we niets van terug , is er wel een band gemaakt in deze maat ?grtz
|
||||
|
||||
dan een 14 inch of 15 inch velgje pakken?
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal eens horen ,, maar hou wou persee dit velgje dus ik weet niet dat ik hem kan overtuigen
|
||||
|
||||
175/60/13 bestaat wel, die heb ik er ook onder zitten op 7x13
|
|
||||
|
||||
Ik heb onder mijn golf 1 13 inch 8j rondom met 175-50-13 banden 2,5 a 3 cm grondspeling met draagarmen dus moet kunnen wat jou maat wil..
Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
Quote:
ik laat dit ook volgende week monteren op men 8 en 9 breed wel 195 achteraan men maatje weet nog niet echt wat hij wil , als 175 50 13 te plat is moet hij maar een 15' kope fzo grtz
|
||||
|
||||
Ik ga nu ook over op 15 inch zo als ik nu heb is niet mooi meer als ik stukje ga toeren moet ik route van te voren beetje bepalen want als de weg ook ma iets slecht is ( gaten en te veel afschot heeft) dan kom je overal aan de grond ik vind persoolijk zonde van de auto dus.. dan maar omhoog
gr kevin |