|
|||
|
|||
Golf MK3 1.8 GT Colour Concept **NEW PICTURES**
Hoi dames en heren.
Dit is mijn jonge Golf MK3 1.8 GT Colour Concept. Wou ik even bekend maken De velgen gaan zaterdag opnieuwin de kleur! Trouwens, ben op zoek naar: Orginele. *Amerikaanse armsteun. *Pookhoes met kop (groen) *Handremhoes (groen) Laat even weten wat je van deze jongen vindt. MVG Golf Last edited by ColourConcept : 01-06-2009 at 21:25. |
|
||||
|
||||
heb zelf een zwarte gehad. Leuke aangeklede versie van de golf3, heb er met plezier in gereden.
De groene details zal je niet zomaar vinden, of in een slechte staat. Veel colourconcepts zijn er niet gemaakt, en dan ook nog in verschillende kleuren. Deze moet even weer opgelapt worden, stuurtje ziet er ook mishandeld uit (helaas) en het onderspoilertje mist.
|
|||
|
|||
Quote:
Jah, de stuur is beetje mishandelt.. ik durf de tape niet eraf te halen omdat ik denk dat ik elke keer geiriteerd zal worden door de lijm.. en de lipje is al gemonteerd.. alleen paar dingen die ik mis maken mij ongerust.. verder is deze 100% Last edited by ColourConcept : 27-05-2009 at 23:04. |
|
||||
|
||||
NICE
was het opnieuw laten bekleden van je stoelen duur overgens? |
|
|||
|
|||
Quote:
ik vind t wel meevallen, alle andere dingen gaan bij mij wel voor |
|
||||
|
||||
Dat snap ik. Hoeveel was je kwijt voor de herbekleding?
|
|
||||
|
||||
Bekerhouder heb ik ooit nog gekocht bij de VW dealer, denk dat je die daar nu nog kan halen.
Was toen iets van rond de 12 EUR geloof ik. |
|
||||
|
||||
Nette auto, altijd mooi zo'n uitvoering
Succes
|
||||
|
||||
mooie kleur voor een golf, leuk ding
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
ze zijn niet herbekleed ze zien allemaal wel keurig uit. paar plekjes na! |
|
|||
|
|||
Leuke wagen !
Gecleande klep zo te zien ?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt, geen embleem en geen ruitenwisser! |
|
|||
|
|||
New Pictures!!!
|
|
|||
|
|||
volgens mij zag ik je voor 2 weken geleden nog rijden in zwolle? reed je net de media markt in volgens mij
|
|
|||
|
|||
Leuk wagentje hoor!
ik heb nog een handrem gevonden op marktplaats voor je! http://link.marktplaats.nl/255897419 |
|
||||
|
||||
welke kleur is uwen dakhemel? kan je soms eens foto's posten?
|
|
||||
|
||||
gaaf zo'n zeldzame 3! salsagroen zijn er het minst van gemaakt als ik het wel heb......
|
|||
|
|||
Quote:
hey man dankjewelll.... handrem en bekerhouderss in 1 danküü |
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat kan kloppen,, ik zit op school in zwolle... |