|
||||
|
||||
zeldzame 32b kamei lip
heb vandaag een uiterst zeldzame kamei spoiler op me 32b coupé geschroefd.
wat vinden jullie ervan: zonder kamei: met de kamei: |
|
||||
|
||||
Dik!
|
|
||||
|
||||
hoe dik wil je m hebben!!!
staat echt vet!
|
||||
|
||||
ff goed poetsen... en die bumper ook, maar het staat echt super
|
||||
|
||||
Dikke lip
|
|
||||
|
||||
idd. even poetsen doet hem goed. Die embleemloze grille loopt helaas niet helemaal horizontaal (kromme spijlen).
Verder in combi met de grille vind ik het vet staan, met normale grille en 'cleane' look vind ik echter ook zeer strak.
|
||||
|
||||
Sorry, maar ik vind het best lelijk... ook als is het misschien een zeldzaam artikel. Ik vind de standaard zwarte spoiler van VW het mooist op een 32b.
|
|
|||
|
|||
Vind het ook niet super staan.
Maar ja smaken verschillen.
|
||||
|
||||
Wel handig in de winter als we nog een keer weer zo'n dikke sneeuwprut krijgen !!!!!!
|
||||
|
||||
Ik ben iig wel van mening dat de auto met alleen deze spoiler niet echt af is. Ik denk dat de auto een set bijpassende skirts en achterbumperlip wel kan gebruiken.
Zoals je de BBS setjes hebt op Golfjes. |
|
||||
|
||||
vind de lip niet mooi bijpassen op de rest van de auto .....
als ik de foto zo zie hoop ik toch niet dat je die lip vast het hebt gezet met gewone zelftappers
|
||||
|
||||
Best vet
en in de winter 80 rondom verlagen en naar Thialf |
|
||||
|
||||
Quote:
van deze auto hoort het zo, kamei heeft nooit een bijpassende skirts en achterbumper gemaakt. het is een lip van de zogenaamde bergrennen die in gelimiteerde oplage voor straatgebruik is gemaakt. dus dat hij niet af lijkt, hoort zo... @ arnus 17: een standaard lip is nooit gemaakt voor de coupé en: ik vind hem dik staan, dus hij blijft er mooi op. |
|
||||
|
||||
inderdaad ff wat bumper-zwart over de bumper en lip heen, dan is hij weer netjes
|
||||
|
||||
Quote:
de hele auto moet een keer goed gewassen en schoongemaakt worden, maar dat komt pas als ik me quantumfront heb en me ami bumpers. die liggen op de boot, dus nog even afwachten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel deze: Een dikke spoiler is het niet, maar toch wel een spoiler... En ik zou zeggen: doe lekker wat je leuk vindt. 32b coupes zijn wel erg mooi. |
|
||||
|
||||
Quote:
die spoiler past niet op mijn coupé omdat deze breder is dan de gewone passat. dus dat betekend veeeeeeeeeeeeeeel aanpassen, waar ik ten eerste geen zin in heb en ten tweede blijf je dat toch altijd zien. ik zal binnekort een projecttopic maken over alle aanpassingen die ik aan mijn coupje gedaan heb. |
|
||||
|
||||
Ik vindt hem super.
|
||||
|
||||
Inderdaad, staat best cool
|
||||
|
||||
Houden zo! Gaaf! Dikke, brede wieltjes eronder, nog iets lager en gaaaaaaaaaaan!