|
||||
|
||||
Verstralers vervangen Golf 2?
Ik heb zojuist nieuwe verstralers binnen gekregen, en ben bezig met deze te monteren op mijn grille. Nu heb ik echter een probleem. De verstralers zitten met 3 schroeven vast, waarvan 2 met een kruiskop, en 1 waar ik geen schroevendraaier in kan zetten. Hoe moet ik deze laatste los krijgen zonder de boel af te breken?
|
|||
|
|||
voorzichtig een tang er op? Mischien een foto van die schroef?
|
|
||||
|
||||
Op een foto is het erg lastig te zien, maar ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven.
Het lijkt er op, dat beide schroefjes in de hoeken hetzelfde zijn als de anderen, alleen dan met een afgeslepen kop oid? Weet dat ik die dopjes waar de schroefjes doorheen zitten er wel uit kan drukken, maar dat is me nog niet gelukt met deze. Hier als nog even een foto:
|
||||
|
||||
Lijkt er op dat deze is afgebroken? Dat iemand de kop er af heeft gedraaid. Deze schroeven kunnen best vast zitten, i.c.m de plastic waar ze in zitten. Wil dit nog wel een snel breken.
|
|
||||
|
||||
Die 2 schroeven met kruiskop zijn je stelschroeven. Deze dienen om je lamp in de juiste positie te zetten. De 3de pen zonder kruiskop is je vast stelpunt.
Je moet je lampen eruit halen door aan de achterkant de plastic blokjes een kwartje te draaien. Normaal is het de bedoeling dat die 3pennen (2 schroeven en vast stelpunt) in je grille blijven zitten. Probleem is dat de plastic blokjes verduren en als je ze probeert te verdraaien deze dikwijls afbreken. Zijn via EBAY wel nieuw te bestellen. Losdraaien van die schroeven gaat ook maar dan breekt het plastic 9/10 gewoon af. Hopelijk ben je hier iets mee. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Zijn die blokjes ook nog bij de dealer te verkrijgen?
En, als ik het goed begrijp, moet ik van alle schroeven dus die blokjes verdraaien, lampen vervangen, en dan weer terugdraaien, zodat ze op dezelfde hoogte blijven?
|
||||
|
||||
Quote:
Als je niet aan je verstelling komt kan je ze idd gewoon terug op de juiste afstelling zetten. Weet alleen niet 100% zeker of dit ook werkt aangezien er wel verschil tussen je oude en nieuwe lampen kan zitten. Ik draai de 2 stelschroeven altijd een beetje "los" zodat het iets makelijker werkt. Of die dingen bij de dealer te krijgen zijn kanik niet zeggen.