![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal
Ik zal me even voor stellen ik ben dennis ben 20 jaar jong en wonend in emmen ik rij zelf in een Jetta type 2 van 1990 uitvoering Rat Patrol ![]() foto van mijn jetta kun je zien op de onderstaande link Mijn jetta bij meeting Last edited by Traantje : 03-06-2009 at 18:45. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom leuke wagen !
|
||||
|
||||
![]() Daar vind je geen tweede van.
|
||||
|
||||
![]() welkom op het forum
kan je wat meer vertellen over je jetta overigens leuke auto gr,egon |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou daar vind je wel een 2e van want er is nog iemand die hem zo heeft en in belgie rijd er ook zo 1 alleen niet glans zwart wat ik heb maar mat zwart |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Egon wat wil je allemaal weten hij is vrij standaart 1.3 motorblokje er in op dit moment ![]() centrale vergrendeling orginele stalen velgen moeten nog verbreed staal onder en jah verder weinig aan verandert hij is nog orgineel ben alleen even aan het denken hoe zon blok ik er in doe zit te twijfelen tussen gti 16v van golf 2 of gewoon een 1.8 maar dat weet ik nog niet groetjes |
|
||||
|
||||
![]() welkom op het forum, super gave wagen. Echt een stoere bak. Nog nooit zien rijden jammer genoeg.
Grts Ronald
|
||||
|
||||
![]() Heb jij hem zo gekocht, is wel een super stoer ding...!!
Welkom.. Lars
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding joh... Zal je wel vaak leuke reacties op krijgen.
|
|
||||
|
||||
![]() ik krijg veel leuke reacties
en gti pirelli dat je me nog niet heb zien rijden kan verandering in komen misschien bij een volgende VW meeting ofzo ![]() maar dat zien we dan wel weer gistern ook was in duitsland uit eten met me vriendin en allemaal mensen die daar ook kwamen eten voor dat ze naar binne liepen eerst een rondje om mijn auto ![]() voelde echt super goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk zon aparte wagen ook nog niet eerder tegen gekomen!
|
||||
|
||||
![]() leuke wagen hoor!
heeft ook een tijdje op marktplaats gestaan als ik het goed heb ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat heb je goed gezien ik heb hem ook zo gekocht via marktplaats maar ben er wel wijs mee nog paar dingen aan passen en dan is die klaar zoals ramen blinderen verlagen doormiddel van schroefset 13 inch ATSjes of verbreed staal
|
||||
|
||||
![]() He Dennis, welkom.
Ik heb je in april geloof ik weleens gesproken in Enschede bij het stadion, kan dat? |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij staat die andere in Groenlo te koop bij een garage>
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die andere staat inderdaad bij een garage te koop voor bijna 3 duizend euro zelfde auto als de mijne op paar dingen na rolkooi verbreed staal verlaagd doormiddel van schroef set en zelf gemaakte kappen over de koplampen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry kaj dat was ik niet maar de vorige eigenaar
|
||||
|
||||
![]() volgens mij stonden er ook 2 van dat soort jetta's bij de midwintermeet bij frans op den bult....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
op de foto staat ie ernaast ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA zollie dat heb je goed gezien :P