|
||||
|
||||
VW Charly's 7 Juni Waregem
Sow ook al weer een tijdje thuis.
Meeting was weer als vanouds super ,zeer hoge opkomst en zeer veel knappe auto's gezien en een hoop mensen gesproken. Het weer was in de ochtend even slecht (een paar buien) in de middag klaarde en op en kwam het zonnetje er zelf even door. Kortom ik heb me prima vermaakt maar ben vergeten foto's te maken. |
|
||||
|
||||
Was idd weer super. Ik heb nog wel een paar foto's gemaakt.
Staan morgen denk ik online op onze website! EDIT: Foto's staan online op www.vwfanatics.nl
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by vwmk1maniac : 08-06-2009 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Camera kapot, dus helaas ook geen foto's van deze kant...
vwhome misschien?
|
||||
|
||||
@ Oliver: het was zeker gezellig en leuk!
en Klaas: waar is die 2 euro???
|
||||
|
||||
De eerste lading foto's staan online op www.vw-speed.nl
morgenavond zal er waarschijnlijk nog een serie komen. tot die tijd veel plezier met o.a.:
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen haha :P Stond mooi spul, alleen weer viel tegen. En helaas niet met de Rallye. Volgende word MIVW! @COR: Welke datum??????? |
|
||||
|
||||
Quote:
Toe jij wegging kwam de zon te voorschijn.. blijf bij MIVW dus ook maar ff weg Die rallye staat toch al lekker droog.. |
|
||||
|
||||
jammer dat ik er niet bij kon zijn helaas.
en laat maar komen met die foto`s ik ben benieuwd gr egon |
|
||||
|
||||
Nog mensen met prijzen naar huis gegaan?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vast wel |
|
||||
|
||||
van de prijsuitreiking hebben wij niets meer gehoord. Wij zijn doorgereden net voor dat begon.
Mijn broer moest vannacht om 12u beginnen en had graag nog een beetje slaap gehad Hier nog wat foto's Heb er nog een stuk of 20. Deze zijn voor straks. Eerst ff eten en winkelen. Heb men vrije dag vandaag met t'vrouwke dus ga niet heel de tijd achter comp zitten
|
||||
|
||||
Was zeker de moeite waard, bedankt nog Erik voor de gastvrijheid!
Ik ga ook maar eens beginnen aan mijn foto's!
|
||||
|
||||
Wij hebben ook een heel leuke dag gehad! Weer veel mensen gezien na een lange winter.
Voor zover ik weet had Corné (bivw 16vg60) 3e prijs bij Golf 2/Jetta 2 met zijn Rallye Golf en had Martin (MartinR32) die met ons mee was eerste prijs in de klasse Lupo met zijn Lupo GTI. Nogmaals proficiat heren met de gewonnen prijzen!
|
||||
|
||||
Meer foto's!
@ Andre die van jou stond er mooi bij daar binnen man! |
|
||||
|
||||
@ Andre die van jou stond er mooi bij daar binnen man![/QUOTE]
Zeker weten, en die van waus Siep en Roy ook natuurlijk. Onderweg nog een paar malooten uit Groenlo en Gorredijk opgepikt Allemaal heel en droog aangekomen na dik 4 uur rijden , maar was zeer zeker de moeite waard ondanks de regenbuien. Stonden echt hele mooie wagens voor de organisatie was allemaal tip top voor mekaar. Zoals het er nu voor staat volgend jaar weer die kant op! Volgende weekend Burgum natuurlijk, heb er alweer zin in. (WE GAAN VOOR DE POLO ) |
|
|||
|
|||
Idd enorm hoog nivo qua tuning.
Echt super meet. Zekers volgend jaar weer. |
|
|||
|
|||
het was gezellig.dagje met Ruud mee geweest.
veel mooie auto's gezien.en nog wat leuke mensen gesproken/leren kennen. en als verassing nog een 1e prijs mee naar nederland mogen nemen klasse Lupo/Fox |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit nog in mn broekzak :P Jij wou m niet hebben