|
||||
|
||||
volkswein-rider
Hallo,
Langs deze weg wil ik mij even voorstellen: Mijn naam is Peter en ik woon in Friesland. Sinds enkele maanden heb ik eindelijk weer een golf 1 in mijn bezit. Het betreft een originele Nederlandse GTI uit 1982 met een 1800i motor (DX). Deze is zo goed als origineel. Er ontbreken nog wel wat kenmerken maar die komen er wel weer op. Bovendien zal hij voor het mooie nog een keer naar de spuiterij moeten. Maar dat komt allemaal wel (klein projectje). Hierbij enkele foto's van vlak na de aanschaf: Tevens heb ik nog een golf 3 VR6 uit 1992 in m'n bezit. Deze is onlangs 'opgefrist'. Had namelijk wat deukjes, krassen en een verroeste achterklep. Maar ik heb ook nog een hobby auto die niet helemaal in dit rijtje thuis past. Dit betreft namelijk een opel A Manta uit 1973 . Dit was m'n eerste auto die ik in de originele staat terug heb gebracht. En hier ben ik best wel trots op. Toch ook nog even een foto : Nou hier wil ik het eerst maar even bij laten. Groeten. |
|
||||
|
||||
hele mooie auto's
En ongeacht wat de rest er van vindt: je hebt ook met die manta een top-klus geklaard |
|
||||
|
||||
welkom hier, leuk wagenpark en een manta in zo'n staat moet toch ook door vw liefhebbers gewaardeerd worden lijkt mij
|
|
|||
|
|||
Welkom op het forum !
Leuk wagenpark heb je !
|
||||
|
||||
eigenlijk is het schelden in de kerk met de manta
maar omdat die er zo goed uit ziet zal ik het je vergeven en de 1er maakt het dan ook weer helemaal goed welkom......... |
|
||||
|
||||
maar in de kerk galmt het zo lekker... super die manta
|
||||
|
||||
Leuk wagenpark zo, en niks mis met zo'n manta
|
||||
|
||||
oh wat is en blijft dat toch de uber kleur op een 1, ik wil ook een witte!!!!!
|
||||
|
||||
Welkom! Mooi wagenpark en die Manta mag er ook zeker en vast zijn!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Welkom,
nette auto's. Vele oldtimers zijn mooi, en dus ook deze Manta daar hoef je je niet voor te schamen. |
|
||||
|
||||
Zo, die golf 1 is gaaf! ! Toppie, helemaal zo houden !
Die Manta vind ik persoonlijk minder, maar toch een leuk karretje ! |
|
|||
|
|||
net wagen park en zoals hier boven al vaker gezegd is die manta ziet er goed uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Welkom hier en het wagenpark ziet er netjes uit.
Goed opgeknapt die Manta
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie leuke reacties
|
|
||||
|
||||
Super wagens!