|
||||
|
||||
erik-jetta...Jetta Mk1 gls
Hallo,
Ik had me al in het verkeerde topic aangemeld, maar hier nog maar een keer!! Ik heb gister een Jetta Mk1 GLS gekocht, (het is volgens mij een 1500 cc, maar dat staat ook nergens op het kenteken?!) Hij is van 1980. Heeft 79*** km's gereden, en heeft de laatste 5 jaar stil gestaan! En dus ook zonder apk. Vandaag naar de apk geweest, en alleen de wielranden waren apk afkeur, dat valt me nog wel mee!! Binnenkort worden er nieuwe wielranden binnen + buiten en nieuwe dorpels ingelast! Nieuwe spatborden zijn er al door de nieuwe eigenaar opgezet! op de foto missen ze de wielranden en de strips, maar die zitten er wel bij! (weet iemand nog een goede site waar ik wielranden binnen + buiten en een dorpel kan bestellen?!?!) Nouja...nu is het tijd voor foto's!! Last edited by erik_jetta : 17-06-2009 at 10:29. |
|
||||
|
||||
kon het niet laten om toch even een photoshop te maken!!
|
|
|||
|
|||
Hey Wilms,
Leuke basis!! Waar heb je um vandaan?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee kerel, Heb hem van ''lunteren'' (gelderland) dus niet echt in de buurt... Maar is een fijn ding, rijd goed interieur is goed, alleen de body , maar dat hebben er wel meerdere. Volgende week ergens de wielranden bestellen + dorpels en dan ga k ze met thijs inlassen, en misschien even arnoud bellen voor te helpen met de dorpels. Als ik apk heb moeten de 2 jetta's even een fotoshoot krijgen |
|
||||
|
||||
En toch weer een VW voor erbij kopen he
Leuk wagentje, valt zeker nog wat van te maken na de laswerkzaamheden...
|
||||
|
||||
hha, tis nog altijd lekker om weer terug in de luxe stappen...maar de VW is zooooo veel leuker!
|
|
||||
|
||||
|