![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() We hadden de auto fatsoenlijk aan het lopen gekregen na de lekke koppakking en hij was een stuk stiller en rustiger door de centreerringen (ik snap sommige vrouwen niet.. hoe kun je 2 jaar rijden zonder die dingen.. dat merk je toch!!! Gevolg was natuurlijk ook dat voorwiellager kats naar de klote was gereden maar dat word morgen gedaan
![]() Anyway.. Volgende probleem.. Electriciteit.. Het ene moment flikkert er geen 1 lampje en is alles 'stabiel'. Het volgende moment flikkert er vanalles (dashboardverlichting, radio, dimlicht, achterlichten.. gewoon alles dus.. het is zo erg dat de boxen er gewoon mee stoppen) Iemand een idee waar dit aan kan liggen?? |
#2
|
||||
|
||||
![]() Geen 1 lampje, koplampen en achterlichten of in je tellerbak/interieur. Als het het laatste is zou ik eens naar je massapunt achter de zekeringkast kijken. En kijken hoe de massa kabel naar de accu toe is.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() ja goed plan.. denk ik whaha
Het enige wat ik heb gezien is dat de kabel van de accu naar de radio niet helemaal goed is maar lijkt me sterk dat daardoor de hele zooi aan het flikkeren in (niet dat ik dr verstand van heb..:S) |
#4
|
|||
|
|||
![]() ik denk ook je massa, evt je massapunt aan je carrosserie eens los halen en een keertje opschuren. succes ermee!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had daar in men vorige auto ook last van, toen was het verholpen met een andere(sloop) dynamo
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#7
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik al wel maar niemand dacht dat met mij
![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() kan het niet de spanningsregelaar zijn????
|
#9
|
||||
|
||||
![]() uhm.. was dat en waar zit ie?
Nog ff wat.. Hij loopt stationair ook niet best. Soms blijft ie rond de 900toeren en soms zakt ie, begint ie te stotteren en slaat ie bijna af en dan loopt ie weer op. Heel wazig. Ook tijdens het rijden schiet ie soms vooruit. Nou had ik wel gezien dat er nog een gat vrij is aan de rechterkant van het luchtfilter. Aan de linkerkant zit gewoon een slangetje maar rechts dus niet. En er ligt nog een klein slangetje bij maar die ligt dan weer links en ik heb geen idee of die daar in hoort? Iemand enig idee?? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Dat onregelmatig lopen en wegschieten kan idd het luchtfilter zijn.
Heb dat zelf met m'n VR6 meegemaakt,was bijna niet meer mee te rijden zo erg.
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#11
|
||||
|
||||
![]() ik zeg spannings regelaar! heb het met de audi gehad, andere dynamo erop en alles was weer stabiel!
spannings regelaar is dat (meestal) zwarte blokje in je dynamo.
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#12
|
||||
|
||||
![]() de massa moet altijd goed aangesloten zijn, met een gare massa heb je vaak van dit soort vage verschijnselen.
De dynamo vervangen hielp bij mij wel. ik had ook een soort zacht/fel effect in de verlichting. pulserend op de rotatie van de dynamo ![]()
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 19-06-2009 at 11:59. |