|
|||
|
|||
Rh of Artec adaptors gezocht 4x100
Ik zoek dus een setje van 4 adaptors/ spacers in de steek 4x100
25-30mm breed en graag kompleet met bouten. Het is voor een setje zw1 velgen van RH. Laat maar weten als je nog wat hebt liggen. |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52104
ik heb er hier 2 bijzitten? zijn volgens mij wel de goede. maar ik mis er dus ook twee. kunnen bij een leuk bod wel los weg..
|
||||
|
||||
heb er 4 van 25 mm mogen als set weg met bouten kompleet voor 150 euro
|
|
|||
|
|||
Ik ga vanavond even opmeten welke maar ik exact nodig heb.
De gene die deze velgen opgekanpt heeft is niet zo helder geweest met in elkaar zetten. Ik heb 1 achtervelg met et53 en de ander is et60 Voor dus hetzelfde. Hij heeft dus een achterrand op een voorvelg geplaatst of andersom. Ik moet dus 2 velgen uit elkaar halen en de randen om zetten. Nu ga ik ervan uit dat achter et53 met 8,5j totale breedte En voor et60 met 8j breedte. Ga vanavond even passen wat het beste uitkomt, maar dit lijkt mij logisch , zodat achter mooi naar buitenkomt en voor netjes binnen de kasten blijft. Of zal andersom beter passen? |
|
||||
|
||||
als je achtervelgen orgineel 8,5 zijn met et 53 en voor 8j met et 60 volgens de harten dan maakt het niks uit
dan zijn ze nu ook goed aangezien je met een 1/2j een et van ongeveer 6,5 verspringt dus voor rh is dat genoemd als 7 |
|
|||
|
|||
Heb ze vanavond gepast en idd dat zou best mogelijk zijn, maar voor het oog zal het mooier zijn met 25mm adaptors ivm de ruimte die ik nog heb tenopzichte van de wielkasten.
En aan de voorzijde zit ik nog maar 4mm van mijn veerpoot verwijderd qua ruimte dus het liefst 25mm. Heb je even een pb gestuurd over de adaptors. |
|
||||
|
||||
ron, mijne zijn ook 25 dus met die complete set van arosaboy ben je beter af.
|
||||
|
||||
tjaap eerlijke reactie
hiervoor dank |
|
|||
|
|||
pb verzonden Arosaboy.
Thanks |