|
||||
|
||||
Een oude bekende G60
Toch moet ik ook maar eens wat fotos posten..
Misschien dat deze in het projecten gedeelte hoort, maar ik zet hem vooralsnog maar even hier neer. Mensen die hier al heel lang zitten kennen hem misschien, iig Dennis (VWLeusden), ChrisG60 en WimG60 zullen hem vast nog kennen. De auto is in 2004 in mijn bezit gekomen, overgekocht van JeroenG60 in Amersfoort destijds. Hij heeft een hele tijd stilgestaan(financiele redenen destijds en wat tegenvallers), maar is een maandje of 2 geleden weer tot leven gewekt. De auto staat nog geschorst, er moet ook nog erg veel aan gebeuren maar ik hoop hem volgend jaar weer netjes op de weg te hebben voor de zomerdag. Het is een ingevoerde G60, vrijwel origineel, op een 5tal VDO meters, de verlaging en bewerkte motor na. Er zit een grijs, electrisch recaro interieur in met 4 kopsteunen en de volledige onderhoudshistorie is bekend. Zoals ik net al zei moet ik er nog een boel aan doen voor die weer naar mn zin/optimaal is, maar het begin is er inmiddels met bijv. alle originele logo's en grille.. Zo staat ie er op dit moment bij: En als ie onder zn kleedje vandaan komt zie je dit: Last edited by GTIEditionBlue : 12-06-2009 at 19:27. |
|
||||
|
||||
dat ziet er goed uit,succes met je projekt
|
|
||||
|
||||
Mooi proiect super dikke wagen
|
|||
|
|||
project?? dat ding is zo ook al super mooi!!
|
|
|||
|
|||
vette G60
|
|
||||
|
||||
He Patrick, jij ook weer onder een steen vandaan gekropen?
Hoe is het verder? Goed om te zien dat die Golf nog leeft en dat ie er nog in aardige staat verkeerd. We faxen nog wel een keer.
|
||||
|
||||
Hey Dennis.. inderdaad, ik mag het huis weer uit van mn vrouw.
Alles is hier goed, zelfs net promotie gemaakt, hoe gaat ie daar? |
|
||||
|
||||
Gaat hier ook lekker, op zoek naar een volwassen huis. Welke functie bekleed je nu?
Rijd nog lekker maar kijk stiekem wel uit naar iets anders. Geen VAG maar wel Duits. Ben zelf vorig jaar van baan gewisseld, wel dezelfde functie. Jeroen is weg uit Amersfoort en woont nu in Oldenzaal, Wim rijd tegenwoordig in een 160pk kever, Lars in een Golf 2 GTI 8V en een 130pk TDI passat.
|
||||
|
||||
nette originele G60! moet er nog veel aan gebeuren?
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Valt op zich mee wat imo perse moet, beetje restyle, klein spuitwerk en wat kleine roestplekjes, toplager vast, homokineet die zich een beetje laat horen.. Wat ik graag wil daarintegen: Schroefsetje, wielen, dikke RVS pijp van voor naar achter (origineel look), custom chip schrijven, lader een keer weer open halen en nakijken, motor helemaal naar origineel look.. etc. etc.. the usual zegmaar Ach, en zo gaat het altijd wel door, altijd wel wat te doen op zon auto toch?.. Quote:
Inmiddels mag ik mezelf Senior Systeem-/Netwerkbeheerder.. meer verantwoording, projecten trekken, de Systeembeheerders aansturen en lekker nieuwe dingen bedenken en uitproberen flink bijscholen.. Lekker op de achtergrond wat hobbyen dus. Jeroen is vorige maand nog bij me geweest, dus hebben we mooi bijgepraat.. Erg gaaf dat hij nu bij een Porsche dealer komt te werken. Heb je wat info over de kever van Wim? Alles goed met de 16v trouwens? Hij ziet er op de fotos goed uit.. |
|
||||
|
||||
Mooie G60, zou er niet al te veel meer aan veranderen!!
|
||||
|
||||
Mooie nette originele auto!
Ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren.