|
||||
|
||||
IKW Budel 2009
Kom maar op met die foto's
|
|
||||
|
||||
Net thuis..
was erg gezellig en heb een paar leuke dingetjes kunnen scoren voor de spijl!! foto,s zal ik vanavond proberen te uploaden.... groeten uut heerde
|
||||
|
||||
Jeumig, groot
|
||||
|
||||
ben net thuis van budel , twas men eerste keer dat ik er was
maar ik gan nog kome zo groot nie gewoon super meet |
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer thuis en boven verwachtingen 1e prijs gewonnen bij de eerste klasse sprinten. Jammergenoeg begon de kever op de terugweg net buiten Budel te bokken met, waarschijnlijk, z'n ontsteking. Heb bij familie van een vriend voor de zekerheid achter moeten laten en ga 'm morgen ophalen met een aanhanger.
Tijdens de eerste sprint op zondag vloog de bout waarmee de versnellingspook op de tunnel gebout zit los (draad in de tunnel gaar ) en op zaterdag heb ik m'n stabilisator aan de voorkant krom gereden op een stalen rijplaat. Verder twee erg leuke dagen gehad en veel gezien! Kortom ik heb weer wat te sleutelen, maar wel de 1e prijs
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 21-06-2009 at 18:24. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Gijs!
Ennuh..........sleutel ze!
|
||||
|
||||
Budel (NL) - Beautiful Budel - 19-20-21/06/2008
122 foto's en 1 Bugland Wallpaper online :!: Foto's online op www.bugland.be |
|
||||
|
||||
Het was echt weer vet!! en wat een weer. IK zal vanavond eens een selectie van mijn 1003 foto's op mijn weblog zetten. www.vintagevolkswagen.web-log.nl
Weet iemand ook hoe het afgelopen is met die zwarte Kever die op de snelweg zijn achterwiel verloor. Ik zag het ineens in mijn spiegel, een hoop rook en vonken maar zag het te laat om te stoppen. Vier Kevers gingen gelukkig wel aan de kant. |
|
||||
|
||||
Was vandaag even gaan MTB'en
En zag intotaal in 10 á 15 min dat ik langs die weg fietse ongeveer 10 Transporters en 5 Keevers rijden Dat was op de N280 bij Baexem en het waren allemaal Duiters |
|
||||
|
||||
Het was gaaf, lekker weer en goed eten.
Mogen jullie raden hoe de onderstaande man er 2sec later uit zag
|
|||
|
|||
ff een binnen komer Gerk en Martine gespot prachtig |
|
||||
|
||||
vandaag met wat dames en heren van VW Team Arnhem naar het vrolijke Budel afgereisd.
Dave, Gwenn, Brain en Jo in der ABT. In de golf 3 Arie, Marco en Nando, en Jelle en Yvonne in de polo. Natuurlijk ga je naar een internationaal kever weekend niet zonder kevers! Has; Peter: En ik, in de daily: Een kleine foto impressie: Natuurlijk was Serge er ook:
|
|||
|
|||
Dus daar kwamen al die aircooled vw's vandaan
Heb een paar on road pictures van jullie nog en 1 filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=4MkGAHbLiN4 (veel windgeraas dus volume omlaag!) foto's |
|
||||
|
||||
Budel
We hebben een geweldig en heel gezellig weekend gehad
Deze week zal ik wel wat foto's op mijn site zetten --> http://jbvwt2b.skynetblogs.be/ |
|
||||
|
||||
Even een bedankje voor de mensen die me geholpen hebben met de reparatie van de koelslang bij het wegrestaurant
Kwam ook nog een leuke opmerking naar boven: Ja koelvloeistof hebben wij geen last van, als die van ons zo begint te roken hebben we pas echt een probleem Bedankt nogmaals |
|
||||
|
||||
Heb vernomen dat Walter een leuke uitdraai had van de dyno |
|
||||
|
||||
Ik heb ook mijn foto's online... dik 400 stuks!
We hadden een geweldig weekend, mooi weer, BBQ en dat alles met veel vrienden. Check snel de foto's op m'n website www.AirMighty.com ...enjoy! Een paar teasers: Gefeliciteerd Marco met je 1e prijs in de categorie Type 3-4!
|
|||
|
|||
ook ik heb een paar foto's gemaakt op budel, was er voor het eerst en heb me super vermaakt !
foto's staan op www.vw-speed.nl => gallery gr. Martijn