|
||||
|
||||
12 juni - VW Meeting ~ Amsterdam
Het lijkt mij wel leuk om is een keer wat in of nabij Amsterdam te doen, zijn er nog meer met deze interesse?
|
|
||||
|
||||
lekker dichtbij... ga je gang!
|
||||
|
||||
bijna thuiswedstrijd.
doe het anders bij sloterdijk, daar was het vroegah altijd erg gezellig op zondag
|
||||
|
||||
Naast slotervaart?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zwijg
|
||||
|
||||
Bedankt voor de vlotte reacties! ik zat zelf ook inderdaad te denken aan sloterdijk station. Het nadelige van dat soort plekken is de weinige ruimte, maar wat wil je in amsterdam... Hopelijk komen er nog meer reacties, want het is niet de bedoeling dat we daar met z'n vijven staan...
|
|
||||
|
||||
ik zou ns kunnen informeren bij het stadsdeel over dat parkeerterrein bij java-eiland... Verder vind ik serieus NDSM een leuke plek, lekker bereikbaar, geen drempels, en plek zat.
|
|
|||
|
|||
Meeting Amsterdam
Hallo allemaal,
Ik ben Ceriel, 32 jaar en ik woon in Amsterdam. Het lijkt mij erg leuk om een keer een meeting bij te wonen met mijn Golf 3 VR6. Ik weet ook nog een prachtige plek om dit eventueel te doen. Kijk zelf maar....... Het is een soort carpool-parkeerplaats die bijna niet gebruikt wordt en hij ligt ook nog eens vlakbij de A10 (300 meter ofzo, afslag s107). Ruimte is er ook meer dan genoeg. Het adres daar is: Overschiestraat 61 M.v.g. Ceriel |
|
||||
|
||||
Ik hoor alleen maar goede dingen hiero... nu nog animo!
|
||||
|
||||
Ook ik ben dan van de partij!!!
De foodstrip geen idee (Bij AMC, de Kentucky/Burger King zit daar)? Zoiezo is daar altijd al een 'meeting' op Vrijdag avond, makkelijk te bereiken en genoeg etens zaken ook in de buurt... Als we het dan op een Vrijdag avond doen staan er EINDELIJK eens meer VW's dan Honda's
|
|||
|
|||
Als ik niet moet werken kom ik ook!!!
Prik maar een plaats en een datum... |
|
||||
|
||||
Inderdaad, dit geld ook voor mij! Foodstrip is een mooie plek en die carpool strook ligt er ook mooi bij (om gebruikt te worden) of een andere spot
|
||||
|
||||
k vind het allemaal even jofel; maar het liefst over een maandje ofzo; dan ben ik hopelijk bijna klaar met mijn studie en heb ik tijd gehad om mijn auto eens netjes te maken.
|
||||
|
||||
zal ik dan maar n flyertje in elkaar frutten voor de eventuele meeting? Moeten we alleen ff n datum verzinnen en n naampje...
Mokums VAG Madness? Amsterdams Golfistisch Verbond? 1e A10 gathering? Randstad penose-karren meeting? VW-020? |
|
||||
|
||||
Damsko Dubbers?
|
|||
|
|||
Foodstrip a'dam is wel een goeie plek
sta er regelmatig op vrijdag avond met (mitta van dit forum) meesta staan er stuk of 5/6 vwtje's en de rest is allemaal honda!! dat kan natuurlijk niet... het begint er meestal tegen de klok van 8 uur half 9 tot'n uurtje of 12 of 1 laat maar horen wat jullie ervan vinden |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Zal VW ook vertegenwoordigen...
|
|
||||
|
||||
wil sowiezo welns op n vrijdag naar de foodstrip afzakken, maar, is het niet leuker als we er n meer VW getinte meeting van maken? Animo zit wel vrij aardig denk ik zo... ben ik toch meer voor die carpoolplek.
@ robinP, ga jij VW vertegenwoordigen? wil je dat Vw gaat vertegenwoordigen? Niet helemaal duidelijk, maar als je kan regelen dat PON een scirocco en een golf 6 GTI neerzet, mijn zegen heb je. |