|
||||
|
||||
Probleem...
Ik zit met t volgende... wou net mn radiator vervangen (lek) en ik merk tijdens het wegduwen van de auto dat t echt ontzettend moeilijk gaat!!
Nou begon ik m al te knijpen, wat nu weer?!?! Het bleek het wiel rechtsvoor te zijn, passagierskant. Dat wiel draait echt behoorlijk moeilijk. Tijdens het draaien hoor ik een schurend geluid, het zit echt in het wiel en niet in de bak, ik heb er onder gehangen. Ik zag ook dat de kom op de bak iets verschoof tijdens het draaien? Is dit normaal? Maar goed, na het neerlaten van de auto kwam er n behoorlijk geknars uit... Heeft dit ook te maken met dat mn auto 'schokt' tijdens het optrekken? Pls, kan een van jullie me vertellen wat ik nou weer heb?
- 1981 Audi 100 CD5E - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen Last edited by Henk_Pigo : 27-10-2004 at 16:35. |
|
||||
|
||||
wiellager??
|
||||
|
||||
zou idd wel eens een wiellager kunnen zijn....
Hoor je tijdens het rijden ook een beetje "gezoem" rechtsvoor?? |
|
|||
|
|||
Remklauw vast?
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdens het rijden hoor ik gepiep, soms is het er niet, soms heel erg. Het gebeurd alleen als ik naar rechts ga. Ik zou t dus moeten zoeken in zn remklauw, of zn wiellager... Bedankt voor de reacties
|
|||
|
|||
Quote:
Gok op wiellager... Mijn kever had dit ook mijn wiel had een beetje speling op z'n borgmoer, met als gevolg soms piepen en een krakend geluidje bij het afremmen en traag rijden na afremmen Greetzzz |
|
||||
|
||||
FF voelen of er speling op het wiellager zit......