![]() |
|
||||
|
||||
![]() heyy mensen.
ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen; ben boyke, 24 en kom uit boxmeer ergens in brabant. heb al diverse vw gehad en heb dr veel pleizer mee heb nou een jetta mk2 en een golfje 3 waar ik mee bezig ben hier wat foto's klein update de jetta is af gebrand en niks meer van over ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by vw_boyke_vw : 03-06-2009 at 15:48. Reason: einde van de jetta |
|
||||
|
||||
![]() hey boy, welkom hier.
golf 3 vind ik wat minder maar de jetta is ![]() smaken verschillen ![]() groet frank.
|
|||
|
|||
![]() welcome op het forum voor echte auto's haha
ik vind de jetta ook het mooiste hoor maar dat is gwn het model dat me aantrekt ![]() veel plezier met je 2 mooie wagens man ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey,.. bij Peter uit het dorp
|
||||
|
||||
![]() vertel over welke gaat t
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sixpack
|
||||
|
||||
![]() ooooo das die bora toch( als ik t goed heb)
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagens golf 3 vind ik iets minder,maar das mijn smaak de jetta is super.
|
|
||||
|
||||
![]() Hai Boy, welkom hier
![]() Had je al wat vaker zien rijden,Leuk wagenpark! Heb idd o.a. een bora (daily vd vrouw) Groetjes Peter |
|
||||
|
||||
![]() dank jullie voor jullie reacties!!
hahah zo'n lage jetta is nie te missen in boxmeer:P maar ook bedankt heb je nog meer dan peter waar ik op moet gaan letten dan? |
|
|||
|
|||
![]() mooi wagenpark
vooral de jetta spreekt me aan maar de golf mag er ook wezen hoor |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe tis een bora trouwens ![]() wat hebben we nog meer.... een T1 65" spijlbus Deluxe en een bordeaux rode golf 1 diesel (ik knipper/zwaai/toeter/moon je wel als ik je zie ![]() groetjes peter |
|
||||
|
||||
![]() oooooo dat is goed zal dan vast wat verder onder uit gaan zitten hahaha
wel een net wagen park dan met een spijlbusje en een golfje 1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom!!!
mooie jetta!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto's! Vooral die Jetta!
|
|
||||
|
||||
![]() Boyke gespot in de jetta, ligt mooi laag
![]() (Ik reed met de bora,knipperde met de lampen) |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is hem hoor, me eerste VW-tje....de auto die alles aan het rollen heeft gebracht!
Hou hem heel en veel plezier ermee!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() hahha ik zag t , had getoeterd maar wist nie zeker of je t had gehoord. zoals t hoord he lekker laag 8)
@ jens ik zal er zuinig op blijven blijft apart zo'n jetta en dank je
|
||||
|
||||
![]() haha niet gehoord (Phill Collins stond nogal loud zeg maar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff een klein update je van de jetta,
om een of andere reden is er brand onstaan onder de motorkap tot gevolg t einde van de jetta ![]() ![]() ![]()