|
||||
|
||||
Sebrings...
Mijn Volkswagen Sebring wielen...
Informatie: Staat: Zeer goed!!! Maat: 15 inch. Steek: 4x100 Banden: 185/45 R15 Nankang NS-II Kleur: Bentley Antrasiet Min punten: - vrijwel alle stoeprand schade uitgeschuurd, minimaal overgebleven. - schuurkrasjes tussen de spaken zichtbaar, - geen orginele naafkappen er bij, alternatieven op de foto zitten er wel bij! - bij montage van 1 band is er 1 stukje verf beschadigd, maar niet extreem storend. Plus punten: - Vrijwel nieuwe banden, 3500KM oud. - Pas gespoten, geen ingevreten remstof o.i.d - Extra op kleur gemengde spuitbus er bij. Hier onder nog een aantal foto's: In ruil mogelijkheden: - 14 inch. Verbreedstaal met goede banden, - 15 inch. Verbreedstaal met goede banden , - 1 Delige BBS velgen met goede banden, - 2 Delige BBS velgen, afhankelijk van de staat met of zonder banden, - 3 Delige BBS velgen, afhankelijk van de staat met of zonder banden, - Breede set in 14 of 15 inch. van andere merken, afhankelijk van de staat met of zonder banden. Onder goede banden valt een minimaal profiel van 5MM, de velgen moeten geschikt zijn voor Golf 1. M.v.G Mitchell Prijs omdat het verplicht is: € 325,-
|
||||
|
||||
Up...
|
|||
|
|||
ik heb nog een set 7j ( et 38 ) met 9 j ( et 03 ) exip velgen liggen.. met net gespoten harten, metallic goud.. geen spuitbus goud.
aan 2 randen wat werk. andere 2 borduurschade. hoor van je, foto's zijn mogelijk.. maar dan moet ik ze even mailen of dat jij mij toevoegt op msn oid.
|
||||
|
||||
Quote:
PM... Ook meteen even een UP