#1
|
||||
|
||||
Verlagingsvoorbeeldfoto's
Ik zou graag wat foto's van een Jetta MKI willen zien met 40/40 en met 60/60 verlaging.
Ik twijfel namelijk nog...
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#2
|
|||
|
|||
Dit is 60-40. Heel goed mee te rijden zo... |
#3
|
||||
|
||||
Zou 60/60 misstaan of is dat niet in de kont hangend?
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#4
|
||||
|
||||
Schroefsetje?
__________________
'95 Golf III GTI 16v (ABF) |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ik ook doen ,die zijn tegenwoordig even duur als een vaste set !
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
Ik zet er geen schroefset onder, die discussie wordt niet eens gestart.
Maargoed, ik wil 60/60 maar dan zit ik met de schrokbrekers, ze zeggen dat het kan, maar volgens mij niet. Om over de APK helemaal maar niet te praten.
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#7
|
|||
|
|||
Een compleet setje 60mm veren en schokbrekers kost je op ebay.de 119 euro...
Heb die set ook in 80-80 gekocht voor mijn Jetta 2 en die rijd perfect, kan natuurlijk altijd beter (om de wijsneuzen voor te zijn) maar voor dat geld een hele goede koop. Alleen veren zou ik niet doen. |
#8
|
||||
|
||||
Als je lagere veren monteerd ook ALTIJD kortere dempers monteren. Ik heb met 40/40 gereden op mijn Jetta, met originele dempers en dit reed erg slecht. Je zit binnen no-time op het einde van de schokdemper, met als gevolg een harde klap waarbij het lijkt dat alles afbreekt.
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
En wat is de zoeksleutel daarvan
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#10
|
||||
|
||||
Ik heb onder mij GTI een vaste set 60/60 van Supersport.
Bij deze set kunnen de schotels van de achterste schokbrekers in verschillende standen geplaatst worden. Hij wordt dan iets stugger van achter maar het 'in de kont hangen' is dan minder. |
#11
|
||||
|
||||
Nou hoe heet die sjit in het Duits, kan het misschien toch nog voor Burgum...
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#12
|
||||
|
||||
sportfahrwerk jetta 1
|
#13
|
||||
|
||||
Ik zie echt niet in waarom je er geen schroefset onder zou zetten?
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, een schroefset wil nog niet zeggen dat hij helemaal plat hoeft komen te liggen.... je kunt er alle kanten mee op, ook als je eens andere wielen onder de auto zet. Jan
__________________
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
Dat is nou eenmaal de keuze, simpel en ondiscuseerbaar.
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#16
|
||||
|
||||
Ieder zijn ding
__________________
Quote:
|
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een automaat en anders blijf ik remmen, en dat is me de auto niet waard, geloof mij met een schroefset krijgt de carroserie echt wel op zen donder.
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#18
|
||||
|
||||
En dan...
60/40 80/60 ???
__________________
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl |
#19
|
||||
|
||||
trek anders die dempers onder die golf1 vandaan is 80 80 kan je meteen zien hoe het staat half uurtje werk en weet je het zeker.
|
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Goed geen discussie... Ik kan het toch niet laten... Maar als je 60/40 doet en dan krijgt hij niet op zijn donder??? |