|
||||
|
||||
Air-time Tilburg 6 juni
Ik heb enorm genoten, goede opkomst, gezellige mensen en een lekkere BBQ! Ik heb alleen geen tijd gehad om foto's te schieten Dus ik ben benieuwd naar de foto's!
|
|
||||
|
||||
Ben het helemaal met je eens Evil was hardstikke gezellig ik heb lekker geouwehoerd en de bbq was goed en vooral ook erg lekker.
Bedankt organisatie en ik hoop dat we een vervolg krijgen. Michael
|
||||
|
||||
Voor mij geldt hetzelfde! Jammergenoeg de BBQ niet mee kunnen pakken ivm andere afspraken, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Oh ja, ik heb ook geen foto's gemaakt.. toestel vergeten
|
||||
|
||||
Volksaddiction heeft wel foto's.Ik weet alleen niet of hij al wakker is.
Michael
|
||||
|
||||
volgens mij heeft iedereen het naar zn zin gehad en niemand foto's gemaakt..
geld voor mij ook iig..
|
||||
|
||||
Er waren wel mensen bezig met foto's maken. Hopelijk posten ze nog wat
|
|
||||
|
||||
Ik ben de meet in de speeltuin begonnen (kids )
Ik heb het zeer goed naar mijn zin gehad, ik heb de tekst "laatste rondje" zelfs gehoord Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Was zekers geslaagd! Foto's volgen (misschien vanavond nog) Morgen wordt ook de site air-time.nl bijgewerkt!
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar de pics!
|
|
||||
|
||||
Last edited by Nilluske : 07-06-2009 at 16:31. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dirk... wat doe jij met Ernst?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vraag me eigenlijk meer af waar die linkerhand van Ernst zich bevind...
|
|||
|
|||
het was een super meeting en een lekkere bbq organisatie bedankt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Godver.. heb ik dat ook weer gemist.. Moest mijn verjaardag vieren (vervelend..) Die matzwarte Kubel komt uit Oudenbosch toch? Volgens mij hebben we er gisteravond (met halfzatte kloten) nog over staan kwijlen toen ik met Mauser langs kwam op het fietske.
|
||||
|
||||
super gehad, en ook ik heb geen enkele foto gemaakt
|
|
||||
|
||||
moohooi!
|
|
||||
|
||||
Eindelijk ook weer boven water.....
...mmm.....10 min na aankomst begonnen aan het eerste kasteelbiertje. Daarna niet meer in staat geweest om foto's te maken. Slap ouwehoeren is ook veel leuker! Dit is zoals meetings moeten zijn, zeker voor herhaling vatbaar!!! Dank aan de organisatie can't wait untill the second edition off airtime.......... Last edited by retrocaddy : 07-06-2009 at 19:09. |
|
||||
|
||||
Meeting was top !!
zeker voor herhaling vatbaar Kwamen vrij laat aan, dus de meesten waren al weer vertrokken........voordeel is wel dat we bijna gelijk aan konden schuiven voor de BBQ Weer een hoop mensen gesproken die je niet elke dag tegen komt, dus we hebben ons goed vermaakt! hier wat pics, meer op www.volksaddiction.nl (helaas alleen van de meeting...vergeten foto's te maken op de bbq )