|
||||
|
||||
Santa Pod Main Event 09
Ik ben afgelopen weekend met 3 vrienden naar het Santa Pod Main Event geweest in de UK.
Jullie kennen het vast wel; Top Fuel Dragsters, Fuel Funny Cars, Pro Stock Cars, Top Fuel Bikes etc. We zijn zaterdag en zondag geweest en hebben met 2 tentjes op de camping gestaan. Flink wat foto's geschoten voor zover dat is gelukt met die snelheidsmonsters, god wat gaat dat hard! Dat is ook niet gek natuurlijk als je een goeie 8000pk onder de 'kap' hebt liggen. Hier een paar voorbeeldjes, de rest vind je in m'n album.. 't is zeker de moeite om even te checken! Het Nederlandse Top Fuel team van Lex Joon, waren als 1e gekwalificeerd na de zondag: Hier de rest: http://s208.photobucket.com/albums/...202009/?start=0
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 25-05-2009 at 23:29. |
|
||||
|
||||
1 woord.
Geweldig! |
|
||||
|
||||
Een goede vriend van mij zat in 2008 bij het topfuel team. Hard werken en oneindig vaak cilinderkoppen demonteren
Wil daar ook nog een keer naar Santa Pod..........
|
||||
|
||||
mooie foto's misha! voor soortgelijk spektakel kun je ook naar Drachten komen. 1 voorwaarde is droog weer, maar absoluut de moeite waard!
www.explosiondragracing.com
|
||||
|
||||
Mooie foto's Micha!
Ik vind de bewerking ook top!
|
||||
|
||||
Thanks, ga de 28ste ook zeker m'n best doen... heb net een nieuwe lens gekocht!
|
||||
|
||||
supper zon weekend
wil ik ook wel eens beleven ben er enkel is geweest met vw action ofo hoe noemt het en zag je af en toe ook een dragster maar zon volledig weekend niets anders moet echt pure fun zijn
|
||||
|
||||
Op pagina 5 in je album staat toch een corrado? Flink verbouwd zo te zien.
|
||||
|
||||
Ja staat inderdaad een grijze Corrado... maar die kan je net maken wat je wilt, is eigenlijk alleen nog maar een kap.
|
||||
|
||||
Lex Joon rulez.
Is mijn plaats genoot, kom er wel eens langs. Als iemand zich de snelste Nederlander mag noemen is hij het wel. |
|
||||
|
||||
super foto's misha!
|