![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
was toenet bezig om te proberen me onderlip van me golf 1 te vervangen voor een GTI onderlip alleen toen ik me onderlip er af hat en die van een GTI (wel imitatie besteld bij harm hendriksen) was de pasvorm niet goed. als ik de lip in zijn geheel tegen het chasis aan hield pasde die niet omdat de vormgeving niet aansloot. is dit omdat ik een imitatie heb of omdat het geen orginele GTI chasis is iemand iedeeen en hoe kan ik dit het best oplossen MVG johan |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk doordat het imitatie is, ik heb ook een imitatie CL spoilertje en die past op 1 hoek ook niet helemaal zoals het hoort en met een orginele was de pasvorm perfect...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dit ook gehad met een imitatie GTI lip. De gaten kwamen niet overeen en de beide zijkanten sloten niet goed aan.
In de nieuwe lip heb ik gaatjes geboord en van de beide zijkanten heb ik een stuk af geschuurd. Met boutjes en moertjes heb ik dit nu gemonteerd en het zit goed. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou het is gelukt
heb Kaj_A advies opgevolgd en heb dus behoorlijk veel aan de zijkant afgehaald en heb gelukkig maar 2 gaatjes moeten aanpassen maar nu zit alles nog even paar foto's van het probleem en resultaat zo veel ruimte had ik voordat ik begon en zo is het geworden Bedankt voor het advies Groeten Johan |
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat het gelukt is Johan! Nu nog een stukje zakken met de auto
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd alleen ben net klaar met school als bedrijfsautomonteur en kan geen werkplek vinden in zwolle dus ben tijdelijk gaan werken bij de AH en met zo'n salaris wil het niet echt maar ben druk aan het sparen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er wel erg mooi uit!
|