|
||||
|
||||
bottrop(d) kustom kulture hotrodshow...
vandaag naar duitsland gereden, alwaar vrijdag en vandaag het kustom kulture evenement plaats had..
dit hot-rod en custom car event is voor auto's tot en met 1965.. en zelfs veel bezoekers zijn in de stijl van die jaren gekleed, en wordt de nodige bijpassende muziek gedraaid. zeer de moeite waard, en volgend jaar zeker weer.. voor al mijn foto's van vandaag aantal teasers: ***klik hier voor alle foto's*** Last edited by hajee : 06-06-2009 at 20:27. |
|
||||
|
||||
dat is morgen toch ook nog?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
das jammer lees fout van mij, was gevraagd om met een paar vespa scooter naar botrop te komen.
|
|
||||
|
||||
nog een aantal..
|
|
|||
|
|||
heel appart , maar ook erg leuk
|
|
||||
|
||||
is daar altijd wel de moeite waard om te kijken, sfeertje is ook gaaf met al die mensen die zich zo inleven in de jaren 50/60
|
|
||||
|
||||
zeker, ook mooi om te zien dat de auto's traditioneel opgebouwd worden,
volgens de oude "regels", sfeertje is vergelijkbaar met een luchtgekoeld vw treffen, maar dan nog even beter, voornamelijk door de kledingstijl en de bijpassende muziek.. |
|
||||
|
||||
waren er alleen demo drags of ook gewoon serieus?
|
|
||||
|
||||
gisteren waren er tot 15.30 geen races.
begon te regenen om 14.00 helaas.. weet niet of er later nog races waren, er was wel genoeg spul waar je goed mee kon dragracen.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad een verschrikkelijk dikke show!
Heb me goed vermaakt daar, hier wat teasers, the rest op: www.volksaddiction.nl
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 07-06-2009 at 21:08. |
|
||||
|
||||
Leuke meeting, coole admosphere..............als was het 's nacht wel erg koud
paar foto's op WorkingClass |