|
||||
|
||||
Foto's 1ste mini meeting zuid oost brabant/Best
Vandaag goed weer, leuke opkomst dus genoeg voor een gezellige mini meeting.Hier de link naar de foto's.
Iedereen bedankt voor hun komst. [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNEHSDKS-D.jpg[/img Dit waren ze allemaal tot de volgende keer. Groeten Michel Last edited by kb2 : 24-05-2009 at 20:07. |
|
||||
|
||||
LINK?????
maar ik was er al om 1400uur en had niet gelezen dat het pas om 1500uur begon dus de volgende keer beter gr,egon |
|
||||
|
||||
Mooie foto´s gemaakt daar op die bakplaat, goeiendag wat wast heet.
Tot de volgende keer!
|
||||
|
||||
Quote:
Das inderdaad jammer was een leuke opkomst zo'n 27 auto'sen er komt zeker een volgende keer.Proberen dit 1 keer per maand te doen en als het weer dan altijd zo mee zit als vandaag komt het weer goed.Foto's werken nu wel |
|
||||
|
||||
Quote:
Was inderdaad lekker tempje volgende keer bbq en een paar lekkere koude potjes bier mee tot de volgende keer. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg te laat te horen dat er een meeting was.
Het weer zat jullie in ieder geval mee! Prachtig Leuke foto's ook en goede opkomst zo te zien. Volgende keer beter voor mij .. |
|
||||
|
||||
Ik kon niet meer komen, toernooi duurde me te lang en we stonden in de finale, en zijn 1ste geworden. Was rond 6 uur thuis, tot hoelaat waren jullie er nog ?
Vriend van me michel, was er al wel heen gegaan rode golf 2. Tot de volgende keer !
|
||||
|
||||
was een leuke mini meeting..
maar gvd wat was t warm volgende keer er weer bij denk ik (Is om de hoek )
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je wel in ieder geval het toernooi gewonnen. Heb die maat van je inderdaad gezien.Golfje ziet er goed uit. We zijn er tot een uur 17.00-17.30 daar geweest en toen snel snel naar een potje bier. ,want zoals hier al eerder stond het was lekker warm . Volgende keer met tweeen hebben we nog meer auto's zaten gisteren toch op zo'n 25 tot 30 auto's Last edited by kb2 : 25-05-2009 at 12:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
als het elke maand is dan zal ik zeker wel eens aan waaien gr. egon |
|
||||
|
||||
Was idd wel gezellig en super weer Hopelijk volgende keer weer.
|
||||
|
||||
was niet verkeert voor een 1e mini meeting
volgende keer ben ik er ook weer bij |
|
|||
|
|||
ik vond het ook een zeer geslaagde 1ste meeting
volgende keer ben ik er ook zeker weer bij ik zal zo snel mogelijk de foto;s die ik heb gemaakt ook even op het forum zetten als ze op mn pc staan tot de volgende meeting dan maar weer
|
||||
|
||||
opschiete dan
Volgende maand dus weer @ de makro?
|
||||
|
||||
Quote:
Yep volgende maand weer makro |
|
|||
|
|||
Quote:
doe mn best gaat allemaal niet zo snel moet ook werken enzo haha maar komt wel goed heb nu lekker weekend enzo dus tijd zat
|
||||
|
||||
Ziet er gezellig uit!
|
|
||||
|
||||
heeeej waar zijn de foto, van mn golfje
had hem nog zo goed gewassen. stond je zeker weer slap te zeveren en geen foto, maken he volgende keer beter. gr menne
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 04-06-2009 at 18:24. |