|
|||
|
|||
GTI type 1 16v
|
|
||||
|
||||
ken hem niet, wel een leuke auto voor het geld als ik het zo zie. Wel even die wanstaltige wielen er onder weg halen...
|
||||
|
||||
Ja die ken ik, die stond 3 weken terug ook op mp te koop maar toen voor €1850
Heeft diverse dingetjes die nog gebeuren moeten oa slecht lopende motor |
|
|||
|
|||
Quote:
heb gister met de verkoper gebelt, volgens hem loopt de motor perfect!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, ik had mijn info van de vorige eigenaar, dus ik neem aan dat dat dan betrouwbaar is |
|
|||
|
|||
Quote:
daar ga ik van uit.........schrap ik deze van mijn lijstje!!! bedankt voor de info |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien heeft deze eigenaar wel wat dingen veranderd waardoor het blok nu wel goed loopt?
|
||||
|
||||
Quote:
Zou kunnen, alleen hij stond er na 1 dag alweer op voor deze nieuwe prijs, kan me niet voorstellen dat er ondertussen dan veel aan gebeurd is |
|
|||
|
|||
alles kan! vaak is het maar een klein ding wat stuk is. is mijn ervaring gewoon gaan kijken dat weet je het
|
|
|||
|
|||
Zo zou je snel rijk kunnen worden.
Staat vanaf 12-5-2009 op zijn naam..... |
|
|||
|
|||
mischien heeft hij veel onkosten gehad gewoon gaan kijken is het beste
|
|
||||
|
||||
er word een ander niks gegunt, zoals altijd. jongen heeft er veel werk van gehad maar hij mag daar geen geld voor rekenen.
|
|||
|
|||
Ik zal de verkoper morgen eens even bellen
en hem om tekst en uitleg vragen to be continued................. |
|
||||
|
||||
Als je een budget van 3000-5000 euro voor een Golf 1 GTI heb...zoals je aangeeft in je topic..zou ik voor een originele NL GTI gaan,en niet voor een import...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Quote:
lijkt me het beste. en dan ff gaan kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat bedoel je hiermee? |
|
|||
|
|||
Heb even gebelt met de verkoper, de eerste vraag die ik heb gesteld
is de motor goed""? ja loopt bijzonder mooi!! toen het verhaal verteld zoals in deze topic beschreven de reactie was, ja in het begin loopt die wel slecht, maar later wel weer goed waar een forum al weer niet goed voor is!!! heb vandaag ook nog een paar foto"s van hem gekregen van een paar doorgerotte plekken. Dus..................... deze valt definitief af!!!! Last edited by johnskie : 02-06-2009 at 14:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
|