|
|||
|
|||
StevenTwente
Een goede avond mensen,
Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben Steven, 23 jaar en woonachtig in Denekamp, Twente. In het dagelijkse leven student en ex-verkoopadviseur VW/Skoda/Audi/Seat. Een een tijdje in een auto v.d. zaak te hebben gereden, heb ik deze MK2 privé gekocht. Een '91 1.3 Madison met meer dan 215.000 km. Afgelopen week is ie voor de APK geweest, na het vervangen een de draagarm ( linksvoor, onder ), lassen van het subframe en twee nieuwe wiellagers loopt ie weer als een ´zonnentje´..voor wat het heet! Ik rijd er dagelijks autobaankilometers mee en dat bevalt prima, maar bij 120 houd het voor mij wel op! Nu ben ik alleen nog opzoek naar een koplampunit, rechtsvoor, daar zaten visjes in en eventueel een nieuwe grille! Wie o wie kan me helpen... Verder probeer ik zoveel mogelijk informatie van het forum te halen en nieuwe kennis op te doen! Alvast bedankt iedereen.. Na een uurtje poetsen...
|
||||
|
||||
heb wel een koplamp liggen, maar denekamp is niet in de buurt en verzenden is ongeveer net zo duur als een nieuwe,.. die kosten bijna niks nieuw..
|
||||
|
||||
Welkom!
iszie nou zwart? |
|
||||
|
||||
Leuke kar. De 2 is mijn lievelings model van VW. Welkom op de Forum, mzzl Juul
|
||||
|
||||
welkom, nette auto
|
||||
|
||||
welkom mede twentenaar
Leuke orginele mk2! nog plannen met de auto? Succes en have fun.
|
||||
|
||||
Inderdaad, welkom mede Twentenaar
|
|
||||
|
||||
Ja, welkom twentenaar. Nog even en de friezen zijn in de minderheid.