![]() |
|
||||
|
||||
![]() morgen!
ik (samen met iemand die meer mechanische ervaring heeft) bezig aan een G60 (turbo) inbouw in een golf1. maar ik post mijn vraag hier omdat het om een g60 blok gaat. alle elektriciteit is aangesloten en de motor draait op de starter, maar de penzinepomp begint niet te pompen. als ik zelf stroom geef op de relais die de pomp aanstuurt draait ze wel, maar als het via de computer aangesloten is doet ze niets. wel een klein detail: het gaat om een g60 blok uit een corrado en een kjetronic1 uit een golf g60... we hebben met zowel een schema van een corrado g60 als een golf g60 alle bedrading gedubbel checked maar zonder oplossing. iemand hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
![]() na enig zoekwerk op het tintelweb blijkt dat het hoogstwaarschijnlijk de computer zal zijn...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zet anders gewoon een relais met een schakelaar op het dashboard, zo kan je hem zelf schakelen en heb je meteen een startonderbreker.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() daar had ik ook al aan gedacht, en misschien dat het voorlopig zo word opgelost maar dat is ook niet echt veilig moest je bijvoorbeeld een ongeval krijgen waarbij de motor afslaat en een brandstofleiding is gescheurd maar de pomp blijft draaien...
|