![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal mee eerst even voorstellen.
Ben jacco 17 jaar oud en kom uit hellouw. ik doe ook modelbouw en Onderwaterhockey wat is dat nou weer zullen jullie wel denken. ![]() ![]() Zal nu maar is wat over de golf gaan vertellen. Het is dus een Golf MK2 1800cl uit 91 Ik heb de golf nu iets meer als een jaar. de Plannen Exteriuer. g60 bumpers + wielbogen en gti lijsten . Embleemloze gril met roodrandje. Heldere koplampen met kruis heldere mist en knipperlichten. gti achterlichten . cleane zijschermen . dtmwisser andere wisser gat dicht. half strakke klep. alle logo`s van de achterkant. nette demper + uitlaat. Over spuiten wordt waarschijnlijk bright blue metallic Lp5u Schroefset. BBS Rm`s opknappen interiuer recaro`s erin rolkooi . en voor de rest wat kleine details moterische zorgen dat de moter gewoon netjes en goed loopt. en over paar jaar miss een kr of g60 derin wat foto`s zo kocht ik hem ![]() ![]() Naar een paar maanden begonne met strippen ![]() ![]() en begonne met plamuren schuren lassen enz. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moter der uit gehaalt ![]() schroefsetje ![]() BBSjes ![]() En zo staat die er op dit monet bij ![]() Last edited by Hocko : 26-05-2009 at 22:39. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk en al veel plannen zo te zien. Modelbouw is ook tof
![]() Gaat allemaal wel goed komen met de golf en we zien hier graag foto's van de vorderingen tegemoet!
|
|||
|
|||
![]() Welkom !
Je bent goed bezig, succes verder !
|
||||
|
||||
![]() Welkom en je bent inderdaad goed bezig.Op 1 van de foto's staat ook je nieuw blok of niet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, dat "nieuwe" blok zag ik ook al onder de auto liggen.
Maar welkom hier, ziet er allemaal goed uit! Maar nu ben je nog vergeten te vertellen wat dat onderwaterhokey in houd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom,
ben je schadehersteller? ik hoop namelijk dat je hem goed strak krijgt, zou zonde zijn om hem later te zien dat het net niet goed is. ![]() gaan de lijsten in de kleur of gewoon zwart? wat zijn die grijze vlekken? proffessionele filler? of spuitbusje. ik vind hem nu al erg netjes de auto op zich ![]() succes met project! ff edit: die modelbouw lijkt allemaal verdomt echt, wat gaaf. Last edited by Fire&Ice Koekie : 05-05-2009 at 18:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In iedergeval bedankt voor je reactie en ben geen schadehersteller ben aan het leren voor automonteur Die grijze vlekken zijn primer wel uit een spuitbusje, het plamuur werk wordt wel met profesioneel plamuur gedaan Lijsten en alles worden weer gewoon zwart vink zelf het mooiste En op dat blokkie zal die niet hard gaan lopen 70cc in een golf schiet ook niet egt op. @RubenD nog een stukje over OWH Ooit op Discovery Channel eens een school haaien zien vechten om een stuk vis? Hoe dat door elkaar flitst en duikt, versnelt, draait en toehapt? Vervang de haaien door snorkelaars en het stuk vis door een loden puck en je hebt onderwaterhockey. Snelheid, techniek en een lange adem. Daar draait het om bij onderwaterhockey. Deze zeer intensieve sport wordt gespeeld op de bodem van een zwembad door twee teams van tien personen. Iedere speler is uitgerust met een snorkeluitrusting. Deze bestaat uit een duikbril, zwemvliezen, stick, handschoen, cap en een speciale brede snorkel. Perslucht is er niet bij. De onderwaterhockeyers gebruiken de korte stick om een anderhalve kilo zware puck over de bodem van het zwembad te schieten. De bedoeling is om tijdig te duiken en de puck langs de verdediging en in het doel van de tegenpartij te spelen. Onderwaterhockey is driedimensionaal. Tegenstanders komen niet alleen van voren of achteren, maar ook van boven. En de timing van de ademhaling is belangrijk. Anders zul je zien dat je net voor een open doel ligt - moet je naar boven om lucht te happen. Dat alles geeft deze snel groeiende sport een unieke, extra dimensie boven andere wedstrijdsporten. Veel van de 260 verenigingen die bij de NOB zijn aangesloten, spelen onderwaterhockey recreatief of als alternatieve conditietraining. De sport is in 1954 ook bedacht (door de Britse duiker Alan Black) om de saaie duiksessies in de winter op te vrolijken met een spelletje in het binnenbad. Hij noemde zijn spel Octopush, later werd dat onderwaterhockey. Inmiddels is er een levendige nationale competitie. De Nederlandse Onderwatersport Bond (NOB) zendt bovendien nationale teams uit naar de Europese- en Wereldkampioenschappen die iedere twee jaar worden gehouden. Daar hebben we laten zien dat we in staat zijn op internationaal topniveau een prominente plek vast te houden. Zo werd de Nationale Selectie, het dames- èn herenteam, meervoudig Europees kampioen en werden de dames Wereldkampioen in Nieuw-Zeeland in 2004. De EK 2001 was een hoogtepunt met drie gouden medailles; voor de heren, dames en jeugd teams. |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de golf naar spuiter gebracht
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij is vanvond in de grondlak gezet en de binnekant en moteruimte al in de kleur ![]() Miss wordt die zaterdag morge gespoten en anders dinsdagavond, dus woensdag staat die als goed is weer thuis beetje beroerde foto`s maar was de camera vergeten dus maak donderdag even betere foto`s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig, mooie kleur !
|
|||
|
|||
![]() Je pakt het direct lekker aan ! Mooie kleur blauw wordt ie in gespoten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf project, mooie kleur.
ga zo door! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hocko, jij bent goed bezig jongen!
![]() ff een vraagje over zo'n spuitklus als deze, ik heb inmiddels meerdere spuiters gevraagd naar een prijsopgave voor zo'n klus en goedkoper dan € 1500,- kon ik geen spuiter vinden, ben ik dan gek of is het spuiten gewoon zo duur? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je bent zeker niet gek, heb mijn golf ook laten spuiten (diamant zwart metallic), ik was 1250 kwijt, omdat ik zelf het demontage werk had gedaan en het schuren vooraf.. maar plamuren uitdeuken en het uiteindelijke spuiten heb ik aan de spuiter over gelaten.. vooral de verf is duur.. |