|
||||
|
||||
weer een gti....
na een leuke zomer te hebben gehad met mn cabriotje mk1 nu weer een gti'tje gekocht voor de winter.
tis een 8 klepper uit 87,in behoorlijk nette staat. leuke velgjes,redelijk strak.behoorlijk verlaagd. leuk voor de winter en daarna weer een cabbie. even een fototje uit mn telefoon aangezien de camera is uitgeleend . als deze terug is komen er meer pics |
|
||||
|
||||
Leuk autootje..ingevoerd?
|
|
||||
|
||||
Ziet er nog netjes uit!!!
|
||||
|
||||
eej gaaf! ik zie je vast nog wel eens rijden in de buurt
|
||||
|
||||
leuk ding !! veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Quote:
zit er dik in dat ik je eens tegenkom.toevallig intresse in 2 traanplaat "matten" je mag ze zo komen ophalen. hij is ingevoerd,helaas maar ja niks aan te doen |
|
||||
|
||||
Quote:
haha :biggrin: ik heb een hekel aan traanplaat, alleen een vriend van mij is er helemaal gek van ( ), en hij is jarig binnekort. dus ik wil er wel eens om komen. zal eens kijken waneer ik tijd heb, dan hoor je het nog wel.
|
||||
|
||||
vette MK2, ik mis de mijne toch wel een beetje
|
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha..een mk2 kweekt toch wel wat gevoel he. |
|
||||
|
||||
Mooi bakkie, jammer van de cabrio, maar deze is ook leuk!
|
|
||||
|
||||
welke cabrio had hij eigenlijk??
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik had een mk1,in redelijke staat.maarvoor de winter is een dichte autotoch lekkerder ps,alsiemand nog een leuk crossautotje zoekt.de 1502(achterwiel aandrijving) staat te koop Last edited by Tjaap : 15-10-2004 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Is die crossbak een diesel?
|
|
||||
|
||||
is een bmw 1502,superlelijk met de roller overgeverft,ligt een gasinstallatie in(niet op kenteken)
|
|
||||
|
||||
dit is em
|
|
||||
|
||||
lache, zo laten en dan een M3 blok er in pleuren! hahaha kan je lachen (iets minder over de kosten maar ja)
|
|
||||
|
||||
zou leuk zijn ja,maar toch gaat ie weg,300 euro en dan issie de jouwe
|
|
||||
|
||||
kun je er een bietje mee driften of niet? heeft ie zeker te weinig vermogen voor?
tja wel leuk maar heb hier geen plek voor 2 auto's en al helemaal niet als er wat werk aan zit. helaas |
|
||||
|
||||
driften gaat goed,het is wel een oud beetje dan maar schijnt toch nog ongeveer 75 pk te hebben,
het komt goed van zn plek in ieder geval |
|
||||
|
||||
zoals gezegd de foto's.
iemand opmn werk kan ik al bedanken voor voor de mooie deuk linksvoor...... Last edited by cozmic : 22-10-2004 at 11:38. |