|
||||
|
||||
Waar zijn de 16v abt's gebleven ?
Weet iemand waar de 16v abt uitvoeringen zijn gebleven. Ik heb gevonden dat er 4 origineel in nederland zijn geleverd en dat ze alle 4 oak green waren. Weet iemand zoiets staan? Was ik wel benieuwd naar namelijk,
Grts Ronald
|
||||
|
||||
Niels van VW-Speed heeft er eentje. Staat in de omgeving van roekoe (Duiven).
|
|||
|
|||
ik heb er 1 gehad maar die was antraciet grijs en was n wolfsburg edition wat was dat ding snel zeg echt ziek gewoon.
helaas was de body slecht en heb ik hem toen verkocht en heeft die gene hem gesloopt voor de motor het kenteken was 33-gs-dv |
|
|||
|
|||
Wat is er zo speciaal aan de ABT 16V?
Heeft hier mss iemand wat meer info over
|
||||
|
||||
zonde dat je hem hebt weg gedaan, ik zou er dolgraag een bij willen hebben. Ze hebben 169pk, is op basis van een kr motor. Weet dat er andere nokkenassen in zitten, verbeterde luchtinlaat en een bewerkte kop.
|
||||
|
||||
Quote:
of een foto?
|
||||
|
||||
uiterlijk is er niets aan veranderd, kan wel maar hoeft niet.
Had even op vw speed gekeken maar kon geen foto's vinden van die auto,
|
|||
|
|||
vind het ook jammer dat ik m had verkocht maar had m toen ingeruild op n vr6 omdatk dacht dat die sneller was ma nee dus die 16v was veeeeeeeeell sneller.
ding liep top gewoon 245 op teller zonder moeite. echt ziek was dta gewoon een kameraad van me had toen die tijd n g60 nou die kon mij tot de 4de versnelling echt niet bij houden |
|
|||
|
|||
Zitten toch de OZ turbo's onder en zo'n maffe vleugel op de klep?
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal correct !
|
||||
|
||||
Dat is echt wel een leuk ding.....
|
|||
|
|||
Ik ben echt benieuwd hoe deze er uit zien.
|
||||
|
||||
Is het altijd zo er oz wielen onder zitten en een spoiler? Want als ik naar mijn abt vr6 kijk zit er niets bijzonders op verder
|
||||
|
||||
Quote:
topic gaat om een golf 2 16v ABT, niet om een Golf 3 VR6 ABT
|
||||
|
||||
Ik heb eens op google liggen zoeken maar er is niet echt iets van een foto te vinden, Jammer genoeg. Ben ook wel benieuwd hoe deze er uit ziet.
|
|
|||
|
|||
Ben ook erg benieuwd hoe die er nou uitziet .. Kan ook weinig vinden op google ..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel hier maar mee te zeggen dat het ook om alleen motorische aanpassingen kan gaan en niet met die wielen enz. Want mijn abt vr6 heeft verder ook niets anders als standaard, terwijl abt het complete pakket ook levert met onder andere wielen en verlaging.
|
||||
|
||||
ok, dacht dat het perse om die OZ velgen en spoiler ging
|
||||
|
||||
Quote:
staat nu in omgeving hellendoorn, maar is afgekeurd. deze komt voorlopig niet op de weg heb ik zo tussen neus en lippen gehoord. |