|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst t2b
Ik heb hem ondertussen al weer een paar weken, maar heb nu pas wat tijd kunnen maken om te posten!
Met dank aan Chris en T2only.. T2b bj. 1973 (voormalige ME bus) Ik ben niet van plan er heel veel aan te doen. Ondertussen mechanisch gepoetst, en stickers verwijderd. De bumpers ontroest en opnieuw gespoten.(nu nog gewoon wit, moet nog lak op kleur laten maken) Hij is al iets verlaagd met foxy adjusters en achter denk een tandje omlaag gezet. Moet op 2 kleine plekjes nog gelast worden. Het is onze nieuwe daily, en de bedoeling is hem te voorzien van mijn bedrijfslogo. (free publicity ) En afhankelijk van tijd en de te vinden spullen wil ik de binnenkant wat netter maken. Zit nu een slaapbank in en verder niets. Voor een bankje en stoel in redelijke staat. Dit was denk ik vlak na dat de vorige eigenaar hem wat opgeknapt had. begonnen met föhnen en peuteren lak ondertussen een beetje dof Na het poetsen! Last edited by retrocaddy : 17-04-2009 at 00:42. |
|
|||
|
|||
ziet er zo op de foto's goed uit !
stukkie verder zakken zal hem goed doen ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Heee, dat is Ted z'n oude bus !!
Goed om te zien dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen. Vooras en verlaging heeft bussie komt zo gedaan en de velgen, adapters en het omboren is hier gebeurd. Veel plezier ermee, Ted heeft tegenwoordig een spijlbus (bij T2only gekocht)
|
||||
|
||||
Kijk eens aan Bram! Leuk ding! Neem je deze mee naar de See?
|
|
||||
|
||||
Dank je.
Nope, we gaan met de sheriff mobile! Deze is voor het dagelijkse gebruik. Boodschappen etc. |
|
||||
|
||||
Leuke bus, zou de bumpers gewoon zo laten, staat hartstikke mooi!
|
|
||||
|
||||
ik heb het niet duidelijk omschreven.
maar ik wil de bumpers de zelfde kleur wit spuiten als de bovenkant van de bus. Dat is gebroken wit, de bumpers zijn nu spierwit. grtz Last edited by retrocaddy : 23-04-2009 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Ah, dat lijkt me logischer! Mooi hoor.
|
|
||||
|
||||
Hey,
Mooi bus. Heb de Sherrif mobiel meermaals gezien. Buiten Velden hebben we nog bij een hotel gegeten waar je auto naast de kerk stond. Is ook een mooie machine!! Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb begrepen dat deze ook weer plaats heeft gemaakt voor een ander Eerst Jolante, dan Adam Curry en nu dit weer. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
Owjee, Bram haal ons uit de spanning, toch niet weer een bus he? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ving iets op van een spijltje in de voorruit, whatever that is
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Thanks!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja, je moet op tijd eens af wisselen.
Thuis zit ik al 14 jaar met de zelfde! Binnenkort een nieuwe a/b............. Quote:
|