|
|||
|
|||
crich mij voorsteling(nu met fotos)
hallo
ik ben richard ik ben 21 jaar en kom uit almelo. crich is maar een afkorting van cabriorichard. ik ben al een tijdje aan het kijken hier- (vindt het helemaal top ) en dacht het moet er toch maar is van komen. om me aantemelden op dit forum ik zal even iets over mezelf vertelen. ik heb nog geen rbewijs ben er al mee bezig. ik heb inmiddels al 3 golfjes gehad me 1ste was een golf cabrio gti (mislukt project) de 2de was een golf gti (met gto uitbouw). maar die is jammer genoeg weer terug naar de vorige - eigenaar ivm problemen met kenteken . en nu ben ik in heb bezit van een cabrio 1600 . op de link staan wel foto`s maar oude foto`s. http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=21828 als iemand even wil uitlegen hoe ik foto post. dan zal ik even nieuwede foto`s posten. ik weet wel hoe het moet op golfcabrio.com. ik hoop samen met jullie een leuk tijd tegemoet te gaan . mvg richard Last edited by Crich : 17-05-2009 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Hee ik ben zelf ook net nieuw!
Succes met je rijbewijs!
|
||||
|
||||
[img] hier de link van je plaatje zonder spaties [\img]
Welkom welkom |
|
|||
|
|||
hallo
*lagolf* okee leuk jij ook nog veel plezier hier nog. dankje zal wel goed komen hoop ik...haha *robertjan007* dankje dan red ik mij wel is zelfde als op golfcabrio.com. ik zal als ik thuis ben (maandag) zal ik even foto posten (nieuwe) greetz richard |
|
|||
|
|||
me 1ste golf hier is alles begonen
(mislukt project ) golf cabrio mk1 1800 gti 8v 23*.*** dit was me eerste auto ik was toen 17 en kon ik hem eigelijk niet geven wat ie verdeinde is helemaal uit elkaar geweest en zelf gespoten even een lijsje met extra.s veel custom werk aan gedaan: clean dikke bumper (knipperlicht gecleand) en g60 lip sleufen uit de motorkap gehaald golf 2 tankklepje erin gelast golf 2 speigels schermen gecleand (de naden op de caroserie dicht gemaakt) gecleande achterklep (logo verwijderd) porsche c2 velgen + dunlop sp 9000 chrome klinken me 2de golf golf 1800 gti 8v 35*.*** moest helaas alleen weer weg ivm problemen met kenteken is na 3 weken weer terug gegaan naar de vorige eigenaar (gekocht als project auto ) me 3de golf (deze heb ik nu in mij bezit ) golf cabrio mk1 1600 22*.*** even wat dingen wat erop zit HEY KING 15` schoefset usa bumpers gti onderlip clean achterklep (slot gecleand) porsche klinken (gepoleist) kruis koplampen embleemlose grill custom deurpanelen complete coraddo int (incl achterbank + armsteun) koffer compleet afgetimerd en bekleed maar heb inmiddels mij oude instal verkocht ben met een nieuwe bezig 2x 3000w 1500 rms ik weet dat het veel is in een cabrio ik hou van een goed stukje muziek (bass) het hoeft niet hard als het maar goed is mvg richard Last edited by Crich : 18-05-2009 at 22:59. |
|
|||
|
|||
uppie gemaakt met foto enz
gr richard |
|
||||
|
||||
welkom hier
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum
|
|||
|
|||
hoihoi
okeej dankje wel sorry voor me late reactie mvg richard |
|
||||
|
||||
Leuke cabrio, en leuk setje wielen.
welkom |
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum, leuke wagen....
|
|||
|
|||
Quote:
Hoihoi Dankje wel Zo lang ik hem nog heb haha mvg richard |