![]() |
|
|||
|
|||
![]() Had al'n tijdje het vermoeden dat de lambda stuk is, rijd wel goed (kan beter heb ik het gevoel) maar ruikt een klein beetje rijk/benzine.
Net gemeten, 12volt op verwarming en ca. 3 Ohm, voorverwarming, goed dus. Die enkele geel/bruine stekker tov massa blijft vast staan op ca 0,15v ![]() ik dacht alleen dat een kapotte lambda normaliter op 0,5 blijft staan ![]() lostrekken geeft ook totaal geen verschil in stationair. wat moet er allemaal los en uit als ik de hele lambda/kat zooi eruit zou willen hebben ?
|
|||
|
|||
![]() of anders ... weet iemand een goedkope lambda .. 100+ heb ik even geen behoefte aan (er komt al n baby, die gaat me al genoeg kosten)
|
|||
|
|||
![]() heb wel een lambda eventueel met kat[Als tie er niet uit komt]
|
|
|||
|
|||
![]() even m'n oude eigen topic opschoppen ...
zou opzich nog steeds de hele lambda zooi eruit willen hebben maar kan dat wel zomaar ? dus lambda+comp eruit
|
|||
|
|||
![]() Als je een kat vervanger er onder zet moet je de lambda ook terug zetten
De lambde regeld het eea van de benzine inspuiting Geeft waarden door aan de computer [bestuurderskant] |
|
|||
|
|||
![]() is dat nou wat de lambda doet
![]() ik denk dat je mijn vraag niet begreep .. de KR heeft geen lambda en geen computer wat moet er bij de PL gebeuren om Lambda+comp volledig eruit te rippen
|
|||
|
|||
![]() Die kunnen er wel uit maar dan doet de motor niets meer
Dan moet je het spul van een KR erop zetten[Luchtweger,warmdraairegelaar] |
|
|||
|
|||
![]() waarom zou ik de luchtweger wisselen
![]()