Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 07-11-2004, 16:22
Golfzilla's Avatar
Golfzilla Golfzilla is offline
Forum junkie

Default 2e auto => opknappen => geen schuur => hoe doen jullie dit???

dag mensen van het zonnige leven.........

ik ben van plan een 2e auto (vauwee uiteraard ) erbij te nemen, en die wil ik gaan opknappen, maar kan (nog) geen schuur of wat dan ook vinden waar ik hem kan stallen etc, en waar ik eraan kan sleutelen en klussen.

nu zijn er hier vast mensen die ook dit probleem hebben en hadden. maar hoe hebben jullie dit gedaan dan.

gewoon auto langs de straat knallen en schijt aan de rest (zoals altijd he ) maarja dan moet ie dus verzekerd blijven en belasting eten

hoe kan ik dit het beste doen (uit jullie ervaringen) ?? het liefst schors ik hem en uit de verzekering maarja...........

P.S. oprit is niet groot genoeg voor 3 autos namelijk (staan er al 2 op) dus kan er wel op werken als ik die 2 verplaats, maar hij kan er dus niet blijven staan.
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 16:38
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

ik sleutel aan mijn geschorst golfje gewoon in de garagebox die ik huur, of ik rol em naar buiten.

Ik zou gewoon eerst doorzoeken naar een boxje, maarja, is vaak wel een lange wachttijd daarvoor he.
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 17:17
Golfzilla's Avatar
Forum junkie

wat ben je kwijt ongeveer voor zown garagebox eigenlijk? volgens mij word je daar ook niet vrolijk van.......

heb het nog nooit geinformeerd ofzo hoor maar dat denk ik zo
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 17:21
Franklin's Avatar
Franklin Franklin is offline
Volksforum Aandeelhouder

of je moet een vader hebben met een autogarage en kei veel werkplaatsen ik ben hier een golf cabrio aan het restaureren en mijn broer een karmann ghia. dus dit is voor ons geen probleem.
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 17:24
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

dat valt hier in stadskanaal (groningen) best mee hoor!! ik ben per maand 29 euro kwijt, heb nu wel een garagebox met 2 houten deuren ipv zo`n mooie kanteldeur, maar kheb wel de goedkoopste hier in `t dorp.

Dingen zijn ook al iets van 30 jaar oud. die van mij had een lek dak en heb vaak water in mijn ex golfje gehad (die stond er volledig kaal in) maar na lang zeuren heb ik een nieuw dakkie erop gekregen, ik ben weer blij

De ouders van mijn vriendin (mag ik ze al schoonouders noemen? ) huren ook eentje en zitten ook iets op 34 euro volgens mij, dus `t is nog te doen hor
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 17:28
Franklin's Avatar
Franklin Franklin is offline
Volksforum Aandeelhouder

Exclamation

Quote:
Originally Posted by Golfzilla
wat ben je kwijt ongeveer voor zown garagebox eigenlijk? volgens mij word je daar ook niet vrolijk van.......

heb het nog nooit geinformeerd ofzo hoor maar dat denk ik zo

zo'n box is best lastig omdat je auto er net in past en als je bijvoorbeeld je achteras eronder uit wil halen kun je die mischien maar net achter je auto leggen omdat je box te klein is. en de prijzen van de dingen verschillen heel erg. een maat van ma had een iets grotere voor 50 euro per maand. dus in een jaar tikt dat wel aan.
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 20:16
aldo aldo is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to aldo

Hier hadden enkele van mijn kameraden ook dat probleem.
Nu hebben ze de koppen bijeen gestoken, en samen een magazijn afgehuurd.
Kost wel zo'n 300 € per maand, maar ze hebben er wel 6 wagens instaan.

Voordeel daarvan is:
-plaats genoeg
-gebruiken elkaar hun materiaal
-er is altijd wel iemand daar die een handje wil toesteken

Misschien zijn er nog kennissen ofzo van jou die het ook wel zien zitten om een auto te restaureren?
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 20:22
O.Z racing's Avatar
O.Z racing O.Z racing is offline
Forum Regular

i.d.d gewoon onder de carport of oprit.
of andere optie = bij mijn werk op een van de 8 bruggen.
maar dan kan de auto alleen niet blijven staan (op een brug tenminste).
Reply With Quote
Old 07-11-2004, 21:57
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Ik zet mn vr6 altijd in de garagebox van mn pa, de T4 past er toch niet in en de golf 1 van mijn vriendin 'besleutel' ik altijd op straat of soms ruil ik van plaats met de 6
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
Old 08-11-2004, 11:43
Melvin Melvin is offline

ik zoek ook nog zoiets golfzilla... en we wonen niet ver van elkaar dus we kunnen misschien samen kijken...
Reply With Quote
Old 08-11-2004, 12:11
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6

Plaats een advertentie op Speurders.nl, Marktplaats(moet je tegenwoordig voor betalen!) e.d. met een goede omschrijving van wat je precies zoekt. Een plaatselijk/regionaal krantje werkt natuurlijk ook, misschien zelfs wel beter.
Zo ben ik in het verleden ook aan 2 garages/loodsen gekomen. Zit nu in een loods waar (op mijn helft) 4 auto's achter elkaar passen en een kleine zolder erbij voor onderdelen. Kost me 100euri in de maand, electro en water inclus.
Old 08-11-2004, 13:31
Golfzilla's Avatar
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by MellyVille
ik zoek ook nog zoiets golfzilla... en we wonen niet ver van elkaar dus we kunnen misschien samen kijken...

ja ik vind het best hoor, ook meteen stuk gezelliger als je met meer mensen tegelijk doet, anders ist ook maar zo remi

ik hou al tijdje me oren en ogen open maar nog steeds niks kunnen vinden het is idd een flinke klus om iets te kunnen vinden..........mocht jij iets weten let me know
Reply With Quote
Old 09-11-2004, 20:22
MORREN
Guest

Ik doe altijd sleutelen in mijn garage (kleine dingen).
En in de winter schors ik de wagen en gaat hij de stalling in.
Als iemand in Rotterdam een klus/sleutelloods zou hebben zou ik daar heen gaan, is natuurlijk veel leuker!
Reply With Quote
Old 09-11-2004, 22:25
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004

Ik HEB een garage. Speciaal gebouwd om in te sleutelen. En ik heb een Audi 50 die ik aan het opknappen ben (meerjarenplan )
Nou is maandag de koppakking van mijn dailydriver (golf) gesneuveld. En kan ik dus fijn alsnog op straat gaan staan..... :frown:

(wel voor de deur van de garage, maar is toch ook niet alles zo. Audi is deur- en raamloos momenteel, dus dat staat zo slordig op de parking)
Old 11-11-2004, 14:05
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

waar zoek je garage ruimte?
Reply With Quote
Old 21-11-2004, 13:39
immortal's Avatar
immortal immortal is offline
Forum Newbee

oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

VW golf Creations heeft een clus loods van 200m2 meter en die zit in leusden is in het midde van het land dus voor een hoop goed te doen nu hebben we nog een beetje plrk over maar niet veel dus voor een leuke prijs kan je er terecht
Old 23-04-2009, 19:48
TimAssink TimAssink is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Golfzilla
dag mensen van het zonnige leven.........

ik ben van plan een 2e auto (vauwee uiteraard ) erbij te nemen, en die wil ik gaan opknappen, maar kan (nog) geen schuur of wat dan ook vinden waar ik hem kan stallen etc, en waar ik eraan kan sleutelen en klussen.

nu zijn er hier vast mensen die ook dit probleem hebben en hadden. maar hoe hebben jullie dit gedaan dan.

gewoon auto langs de straat knallen en schijt aan de rest (zoals altijd he ) maarja dan moet ie dus verzekerd blijven en belasting eten

hoe kan ik dit het beste doen (uit jullie ervaringen) ?? het liefst schors ik hem en uit de verzekering maarja...........

P.S. oprit is niet groot genoeg voor 3 autos namelijk (staan er al 2 op) dus kan er wel op werken als ik die 2 verplaats, maar hij kan er dus niet blijven staan.

Hallo,

ik heb precies hetzelfde probleem, geen schuur waar ik hem in kan zetten en op de oprit passen maar 2 auto's, ik kan die natuurlijk ook verplaatsen en daar mijn werkplek maken, milieu doeken kopen en die eronder leggen.
en 's nachts een zijl eroverheen doen.

hoe ga jij dit doen?
Reply With Quote
Old 23-04-2009, 19:54
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Ouwe koei zeg 07-11-2004

Geen probleem mee
Garage waar 2 auto's in kunnen is aanwezig , en een garage box voor de onderdeelen ook
Reply With Quote
Old 23-04-2009, 20:39
egon's Avatar
egon egon is offline
Volksforum Aandeelhouder

ik sleutel ook gewoon in mijn garage ik heb er 1 waar mijn 1er in staat en al mij onderdelen (box is gekocht en passen 2 autos in)
2e box is gehuurd waar dus ook 2 auto`s in passen en daar staat de rat golf `mk2 en daar sleutel ik ook ik huur die voor 40 euro in de maand naar dat is incl. stroom en alle gemakken dus.
en voor de garage staat dan de dagelijkse mk1 1300 golf.
en als er wat druk is om te sleutelen dan ga ik gewoon op de parkeerplaats verder.
ik woon in een flat waar die garage boxen onder liggen.

maar ga eens bij de boeren langs om een schuur te huren.
vaak hebben ze wel ergens een stal te huur of weten ze wel ergens iets te huur bij een andere boer.
Reply With Quote
Old 23-04-2009, 20:57
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC

Belastingvrije 2e auto kopen en in de oldtimerverzekering gooien, en gewoon op straat zetten
Zo doet meneer RJTuning dat ook, alleen is de buurt er niet echt blij mee
Reply With Quote
Reply

Posting Rules