|
|||
|
|||
stoffen deurpanelen voor in een corrado te koop
Hierbij bied ik mijn stoffen deurpanelen voor in een corrado te koop aan, reden omdat ik nu lederen panelen heb! Deurpanelen zijn zeer netjes en schadevrij met de orginele luidsprekers erin!
Minpunten: - Mist 1 speakerkapje aan de bijrijderskant Foto`s Vraagprijs 75,- euro Last edited by Kazzo : 19-01-2009 at 22:25. |
|
||||
|
||||
Foto van de voorstoelen ontbreekt... of mijn internet moet weer wat warmlopen met die kou.
|
|||
|
|||
Ben er nog even mee bezig Met foto`s posten...
|
|
|||
|
|||
Mag er nog een detailfoto bij van het gescheurde gedeelte?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik komt erbij |
|
|||
|
|||
Waar is het ergens in het echt te bezichtigen/op te halen
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
Winschoten, net even buiten Groningen
|
|
|||
|
|||
Up, alleen de deurpanelen! Zijn ook te verzenden!
|
|
|||
|
|||
Uppa
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Snap vrij weinig van deze advertentie. Klopt die titel nog?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ie in eerste instantie een lederen interieur in de auto had met stoffen panelen. De makkelijke weg zou dan zijn om een stoffen interieur bij die panelen te zoeken. Schijnt nu dat ie toch losse lederen panelen gevonden heeft en met de stoffen paneeltjes is blijven zitten. Vandaar de wazige titel(s) van de advertentie... denk ik.
|
|||
|
|||
Sorry, heb alleen de nette stoffen deurpanelen nog!
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up, teab