|
||||
|
||||
Boordcomputer (MFA) inbouwen Vento/Golf 3 TDI
Nadat de Cruise control inbouwen zo makkelijk was begon ik te denken
mischien valt het met MFA ook wel mee. Kan iemand mij hier enige info over geven wat allemaal aan te passen. Het gaat om een Vento van sept. 1997 met een 110pk TDI motor. Alvast bedankt, Twan |
|
||||
|
||||
Die andere Twan, van de site Golf-info, die zal je er waarschijnlijk wel mee kunnen helpen.
Ik weet echter z'n Nickname niet meer, maar mss dat iemand anders weet wie ik bedoel... (sorry voor de halve informatie) Hij heeft mij indertijd geholpen met de elektrieke ramen en heeft veel verstand van elektronica, vandaar.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie,
Ik zal hem binnenkort eens een mail sturen. Twan |
|
||||
|
||||
Wat je ook kan doe is een Vraagbaak kopen natuurlijk. Daar staat erg veel informatie in over van alles.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook geprobeerd bij een 1.8 benzine. tellerhuis overgezet, stukje kabelboom vanaf de schakelaar naar de zekeringkast. Maar bij mij doet het nog steeds niks. (ben er nog niet echt verder mee gegaan).
Je hebt iig de volgende hardware nodig nodig: - tellerhuis met MFA display - stuurhendel (heb ik evt nog dubbel, anders cheap op ebay) - stukje kabelboom tussen hendel en zekeringkast - olietempsensor - buitentempsensor (zit in het frontpaneel achter de clignoteur bijrijderskant)
|
||||
|
||||
Twan ben je hier nog ooit mee verder gekomen??
|