#1
|
||||
|
||||
5/112 op golf 3 ?
kun je een golf 3 ombouwen naar 5/112 en hoeveel werk is dit iemand diet dit weet of al eens gedaan heeft? achter lijkt me niet moelijk maar voor dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
|||
|
|||
welke steek heb je nu dan 4x100 of 5x100.
|
#3
|
||||
|
||||
Een 5x100 steek goed om te boren naar een 5x112 steek. Aangezien in je signature staat dat je een Golf 3 TDI hebt, heb je een 4x100 steek. Dit wordt wat lastiger, maar niet onoverkomelijk
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook een Golf3 TDi (4x100) en heb nu -bijna- alles klaarliggen om de ombouw te doen naar VR6 (5x100) remmen. Tussen de 5x100 (M14x1,5) heb ik 5x112 (M12x1,5) geboord, zodat ik genoeg velgenkeus heb.
__________________
Alain Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
heb ook 5 100 liggen van een vr6 met 288 schijven vraag me af of ik de lagers en naaf van een audi hier in kan persen en de kartels van de aandrijfas dan gelijk zijn aan de mijne, iemand ervaring? omboren lijkt me maar niks
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |