|
||||
|
||||
Deze cabrio hier bekend?
Golf 1 cabrio marktplaats
Vraagje of iemand bekend is met deze auto? Is voor een van mijn vrienden die een project autotje zoekt, mag dus wat werk aan zitten maar het liefst niet heel veel las werk.. en het is een redelijk eind rijden om "even" te gaan kijken dus vandaar.
|
|||
|
|||
Jammer dat hij nooit belastingvrij wordt omdat hij van na 31-12-1986 is. Ik zou een jaartje ouder zoeken, dat scheelt een hoop vast kosten!
|
||||
|
||||
Ziet er zo op het eerste oog wel leuk uit.
't is alleen geen havanna zoals de verkoper zegt, maar dat maakt opzich niets uit als de auto goed is.
|
|||
|
|||
ach niet belasting vrij maar je kunt hem wel als oldtimer verzekeren. dus waar praat je dan over in, de maand 3tientjes zo ongeveer.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dan bouw je geen schade-vrije jaren op dacht ik. Als 2e auto is het wel gewoon voordelig om als oldtimer te verzekeren hoor Ken zijn situatie niet verder |
|
|||
|
|||
Precies, een oldtimer (of "youngtimer") verzekering kan bij de meeste verzekeringsmaatschappijen alleen als je een andere auto als hoofdauto hebt.
Die 25 Euro wegenbelasting per maand zou ik toch liever in de zak houden.
|
||||
|
||||
Kom op mensen, daar gaat het niet over. Die paar tientjes houderschapsbelasting en verzekering zijn het niet. Gaat meer om of iemand weet of deze auto (zware) schade heeft gehad ofzo..
Toch bedankt voor de reacties!