|
|||
|
|||
Passat 3B variant
Bij deze staat de passat dus te koop
Ik kijk hier al geruime tijd mee op het forum. Sorry dat mijn 1e post in het verkoopstopic is... Passat 3B variant bouwjaar 2000 1.9 TDI (pompverstuiving) 115pk standaard nu 150pk 175.000km vorig jaar nieuwe remblokken en schijven gehad nieuwe luchtmassameter nieuwe cardanhoes zwart metallic dakrails verwijderd alsook de antennes interieur in bruin leder-alcantara (zetels, deurpanelen, dakhemel,stijlkes,...) Japanse stootlijst vooraan heldere koplampen en pinkers van hella (incl xenon) heldere zijpinkers origineel van bij VW (US module) alle plastiek in koetswerkkleur 2 gelijke buitenspiegels (klein model, elektrisch verstelbaar en verwarmd) Amerikaanse kofferklep (van een 3BG) volledig rode achterlichten origineel vw KW variante 2 Net geen jaar oud 3-spaaks zwart leder sportstuur origineel VW (in hoogte èn diepte verstelbaar!) klimatronic asr,abs,... sportpedalen origineel van bij VW nieuwe vloermatten van VW aerotwin ruitenwissers origineel van bij VW afneembare trekhaak (brink) ... vele originele onderdelen zoals ophanging, lichten, wielen,... en waarschijnlijk nog vanalles dat ik vergeten ben... prijs licht te bespreken Vraagprijs 7500 zonder keuring zonder 19" zonder MFD Met MFD incl CDwisselaar apart --> +750€ Met 19" CLS apart --> +1750€ (incl centreerringen, bouten, centerkapkes) Als je hem compleet koopt zoals hij staat alles inbegrepen --> 9600€ |
|
|||
|
|||
Doe maar een deftig bod of inruilvoorstel
Passat is compleet in orde Krijgt binnenkort nog een grOOt onderhoud: alle riemen, spanrollen, waterpomp, olie, filters,.... zit in de prijs inbegrepen of indien niet gewenst wil ik nog wat van de prijs doen... |
|
|||
|
|||
niemand interesse??
Wat schrikt er zo af? |
|
|||
|
|||
de prijs denk ik al zeg ik daarmee niet dat die te hoog is !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ach lulkoek...
Nette auto voor een nette reëele prijs. De markt ligt alleen op z'n gat dus geduld is gewoon geboden.
|
|||
|
|||
merci voor de reacties
inruil mogelijk met golf 2 GTI / G60 met opleg natuurlijk of met golf 4 GTI natuurlijk liefst in goede staat inruil met iets anders is ook mogelijk bied maar aan... |
|
|||
|
|||
mails beantwoord
greetz |
|
|||
|
|||
inruilvoorstellen mag je posten of mailen
greetz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
andere inruilvoorstellen zijn ook bespreekbaar
maar liefst wel een Duitse wagen... mails zijn beantwoord Greetz |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
inruilen mogen nog steeds doorgemaild worden
De rest is beantwoord |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
nog steeds te koop!
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en aangezien ik dikwijls de vraag gesteld krijg als de wielen apart verkocht worden.
Bij deze mogen ze ook weg bij serieuse interesse... 8,5 * 19 ET43 met 215/35/19 Dunlop SP Sport 9,5 * 19 ET43 met 225/35/19 Pirelli's Velgen zijn hoogglans verdicht Splinternieuwe langere gechroomeerde bouten, incl 4 veiligheidsbouten Centreerringen naar VW-Audi AMG centerkapkes) Totaalprijs 1750€ Of zeer goed bod inruil met andere 19" ook mogelijk Greetz |
|
|||
|
|||
mails beantwoord
|
|
|||
|
|||
nog eens int zicht plaatsen
|
|
|||
|
|||
7000€ zonder keuring, zonder wielen, zonder mfd,...
|