![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik woon in Kaapstad, Melkbosch Strand, eigenlijk, heerlijk is't... ![]() De spelling van Melkbosstrand hierboven is volgens de VOC... ![]() Ik heb een hele verzameling VWs: Een Meyers Manx knock-off (nieuw gekocht, 60kW motor er ingebouwd) Een Berry Mini-T (compleet herbouw nodig, ben er mee bezig als ik thuis ben) Een 1956 Split bus T2-1b (project klaar ![]() Een 1964 T34 Karmann Ghia (project ook klaar ![]() ![]() Een 1967 T316 "Notch" geen project, origineel, klein beetje onderhouwd aan ![]() Een 1958 T14 Karmann Ghia (project voor als ik eens op pensioen ga?) Een Golf IV variant om mijn twee Labradors in rond te chauffeuren... Naar het strand toe en terug... ![]() Genoeg te doen dus. Blijf ik wel effe zoet mee... |
|
||||
|
||||
![]() Welcome
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Komt later!! Hier eerst mezelf voostellen, dan mijn VW's ergens anders, nog even vinden...
![]() Hulp nodig met pic plakken!!! Last edited by Ron ZA : 20-04-2009 at 04:12. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier !
(Nachtdiensen aan het draaien roy ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Hier een link hoe foto's te plaatsen. Als ze te groot zijn zul je ze eerst moeten resizen.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 |
|
||||
|
||||
![]() welkom.. mooi wagenpark
|
|||
|
|||
![]() Hm, effe checke... Zo hee!! Daar is mijn T34. 110kW 210Nm... |
|
|||
|
|||
![]() Dank je wel. Dat kan zijn omdat ik in Rotterdam ben geboren... Maar, ik ben weggegaan uit Nederland toen ik nog maar zes was, dus het is wel aardig verafrikaansd, en verengelsd. Technies kan ik alleen maar in Engels over de weg.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook daarvoor zit je op het goede forum, zitten best een aantal zuid-afrikanen in het engelstalig gedeelte hier op het forum.
|
|||
|
|||
![]() Waarschijnlijk ook van de ACVWSA forum... Gisteren verschenen er fotos van de Fridolin van Ruud op het forum daar. Hier mijn bus...
|
|
||||
|
||||
![]() aircoolers durf ik zo niet te zeggen, maar er staan een paar heel mooie golfjes 1 en 2 uit ZA op het forum.
edit: Vergeet ik helemaal je te complimeteren met 2 schitterende auto's ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 21-04-2009 at 09:22. |
|
|||
|
|||
![]() En mijn 1967 Notch... |
|
|||
|
|||
![]() En mijn Beamish beach buggy: 60kW 190Nm Morgen de twee projecten, de Mini-T en de T14... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een foto met zn allen naast elkaar zou leuk zijn...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() leuke auto`s, al ben ik niet zo van het lucht
![]() groet frank.
|
|||
|
|||
![]() Nee, niet allemaal.
De Ghia heb ik in 2003 gekocht en die heb ik zelf gerestaureerd, met hulp natuurlijk. Die was eind 2008 klaar. De bus heb ik reeds gerestaureed gekocht als verlovings cadeau voor mijn vrouw. Ik heb daar de reduction gearboxes op verandered naar een 1:1 verhouding (er staat een 1800 cc motor in met 2 36 mm DLRAs) om gewoon 120 of 130 te kunnen rijden. De Notch heb ik zo origineel op de kop getikt. Hed achter remmen totaal vervangen en hand rem kabels, en de bushing op de gear coupler (ik zei toch mijn technies Nederlands bestaat niet!!). Ik heb een nieuwe uitlaat en heaterboxes maar die moeten er nog in. Mijn buggy heb ik nieuw gekocht in 2000 en daar heb ik met de motor gespeeld. Het begin was een 1600 twin port, origineel, het einde is een 1914cc met 041 koppen, een Engle 110 nokas, en twee Weber 36mm IDFs. Ik wil er nu nog een 1300cc versnellingsbak in zetten van 30km/h/1000rpm ipv de 1600 die 33km/h/1000rpm geeft. Het gaat mij een beetje te snel met dat buggy. Het word allemaal een beetje ligt tegen de 180... dus daar mag wel 10% af ten gunste van de optrek. |
|
||||
|
||||
![]() Oei, oei... Wat een een mooi spul allemaal....
Lars
|
|||
|
|||
![]() Grr.. alles weggegooid, weer proberen...
OK, mijn Mini-T: Helemaal overbouwen! ![]() ![]() ![]() Deze buggies zijn heel schaars in ZA, dus het word wel iets unieks. En dan de Ghia. Deze auto heb ik verlede maand gekocht en staat nu in storage terwijl ik onderdelen aan't verzamelen bent, onderander heb ik al een T4 motor van 2 liter die ik wil maken passen... ![]() ![]() ![]() Met de Ghia is er absoluut geen haast. Ze staat veilig, uit de roest, en daar kom ik wel bij als ik eenmaal klaar ben met de Mini-T en ik weer zin heb... Last edited by Ron ZA : 22-04-2009 at 02:14. |
|
|||
|
|||
![]() Oja, en dees ben ik aan't kopen, zo voor de lol... Omdat ik er mischien nog niet genoeg heb
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |