|
|||
|
|||
MKII Vr6
Hallo,
ik zit nu al een aardige tijd op een aantal forums, en het is onbeschoft om zich niet voor te stellen. Ik ben Nico Caenen uit Meerssen ( Limburg ) Ik ben 28 jaar oud en werk als Project Engineer in de industrie. Ik heb al een aantal auto's gehad. Hier zijn er wat foto's van: Amerikaanse Golf 1 cabrio GLI 3 jaar gehad. hier volgen nog de foto's van met de dikke chromen bumpers. Volkswagen golf 3 Cabrio 2.0 Avantgarde 3 jaar gehad. Volkswagen Golf 3 vr6 maar een half jaar gehad. Wel met alle opties en net leer erin. En nu dan een Volkswagen golf 2 vr6 de lappenkat. Hier ben ik nog wel even met zoet. Ik heb alle plannen wel ver klaar. Grtz. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Ben benieuwd wat je ermee gaat doen Je staat ook al in het Golf MK2 VR6 topic zag ik. Succes
|
||||
|
||||
nou maak er wat moois van zou ik zeggen
de basis is in iedergeval goed golf 2 met een vr6 motor. veel plezier! |
|
|||
|
|||
Vandaag mijn velgjes gepast
Nu kan ik gaan beginnen aan de auto zelf. Dan zullen menig update volgen. |
|
||||
|
||||
Mooi projectje!
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je eigenlijk aan die Am.achterkentekenplaat?
|
|||
|
|||
een zeer mooie wagen hoor wees er maar gerust trots op