![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee ik ben richard en kom uit n boerendorp en ben nu al een paar maanden bezig met mijn cabrio, deze had 11 jaar stilgestaan en ik vond het tijd worden datiej weer is de weg op gaat
![]() voor 600 eurotjes gekocht,, bodum is helemaal hard en ziet er nog goed uit in de lak. mooie exip velgies zitten er al onder,, en rieger GTS bumpersetje,, elektrisch dak en luchthappertje ![]() het mooiste van allemaal is dat het een 1800GLI blok is ![]() ![]() nu een paar honder euro later ziet het er toch naar uit dat het zaterdag gaat het gebeuren,, gewoon ff zonder keuring de weg op maar dat maakt ni uit.. wel ff nieuwe platen erop gegooid en ff mooi verzekering erop laten zette.. ![]() ik heb veel nieuw spul erop gezet en gewoon een hele flinke grote beurt gegeven namelijk: - wiellagers (voor en achter) - trommels, schoenen, blokken etc - dis + spanrol - filters - vloeistoffe - lekkage differentieel verholpe en ga maar door ![]() hieronder ff paar foto's van me cabrio uit '82. ![]() zo wasdie toen ik m uit de schuur gehaald had.. ![]() nog ff een fototje van de zijkant,, raar genoeg was deze kant niet onder het stof ![]() ![]() en zo was die toen ik hem gewassen had,, dan weet je tenminste ff wat je koopt ![]() ![]() alles voor de show ![]() ![]() mazzell Richard
|
||||
|
||||
![]() Hoi klasgenoot
![]() Leuke cabrio ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wijs ding heb je daar, helemaal voor dat geld.
Wat zijn de verdere plannen met de cabrio..? Suc6 Lars
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eerst maar is lekker rondscheuren,, en daarna miss nog wat motortuning doen (A) eerst maar weer is wat geld sparen kost allemaal genoeg ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |