|
||||
|
||||
Tellerunit golf 1 GTI
Ik vond vandaag op de sloop een tellerunit van een golf 1 GTI. Deze was helaas aan de achterkant doorgebrand. Kocht hem ook voor weinig.
Wie heeft er een foto van de bovenkant van het printplaatje? Er is bij mij een weerstand/diode/doorverbinding weggebrand. Wie weet wat daar hoort te zitten. En wie heeft er een pin bezetting van de stekker van deze unit? Ik ben benieuwd welke functie deze pin heeft. (zie foto's) Alvast tnxz |
|
||||
|
||||
Ik heb wat gevonden op de stekkeraansluiting van de unit.
Tellerunit golf 1 GTI Pin Functie 1 Innerbel Verlichting 2 Masse Massa 3 Tank Brandstofniveau 4 Temp Koelvloeistof temp. 5 KL.1 Toerentalsignaal 6 KL.30 Klok of vrij 7 Fernlicht Grootlicht ledje 8 Roll-mod Vrij?? 9 Oel 1 Oliedrukcontrole 10 CAT EGR Vorglühkontrolle=voorgloeicontrolle 11 Oel 2 Vrij?? 12 Lade Dynamo of Klem 61 13 Blinker Knipperlicht 14 Plus 15 Continu plus Tellerunit derby LS Pin Functie 1 Innerbel 2 Masse 3 Temp W 4 Temp K 5 Tank 6 Frei 7 Fernl. 8 Warnl. 9 Oel 10 EGR/Vorgl 11 Choke 12 LadeK. 13 Blinker 14 Plus 15 Ik heb zo'n vermoeden dat de vorige eigenaar de unit in een ander type vw heeft willen zetten. De tank meter was ook uit z'n verband geschoten (verkeerd spanning?) Pin bezetting van bijv. een derby is dus anders. KL betekend KLEMME(aansluiting) Ik heb hier wat informatie gevonden. Last edited by Jorp : 19-04-2009 at 09:20. |