![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een vraagje mbt het spuiten van een oud type vento grille.
Ik heb een nieuwe in de verpakking staan. Wordt deze op een orginele vento nog zwart gespoten of wordt deze zo gemonteerd. Het nieuwe zwarte vw logo wat ik ervoor heb liggen is nl iets donkerder en glimmend zwart??? Zie voorbeeldfoto van een dergelijke grille op Emiel z'n golf. Gr Marco |
|
|||
|
|||
![]() Heey marco ik heb deze grille hier ook liggen hij is gewoon plasticzwart maar je ziet te goed dat t plastic is ik laat me grille zijdeglans zwart spuite !en dan een zwart of chroom logo. is kijke wat t mooiste is.
groetjes Marcel |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb deze grille meerdere keren in een soort mat antraciet gesignaleerd in een orginele Vento.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
origineel zwart? want zoals je zelf alzei ze zijn origineel anthresiet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook altijd gedacht dat ze origineel allemaal antraciet zijn, was die van mij ook.
Uit de ouwe doos: Origineel ![]() Glanzend ![]() Matzwart |
|
||||
|
||||
![]() bij mijn weten zijn ze van origine antraciet (zoals op mijn '93-er Vento GT) of in de kleur van de auto gespoten; i.i.g. niet zwart, ongespoten plastic.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ok origineel antraciet en ongespoten dus.
Mmmm denk dat ik hem dan toch maar hetzelfde laat spuiten als het zwarte vw embleem wat erin komt. Bedankt voor jullie reply's ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Marco ik ga er vanuit dat de grille dus in 93 in antraciet ongespoten geleverd werd! Dat is nu dus zwart geworden!
gr, Marcel |
|
|||
|
|||
![]() de mijne is ook anthraciet, dat is gewoon origineel en heb ik zo gelaten!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hij is dus origineel antraciet zoals blijkt uit de reacties en sommige hebben hem gespoten. De mijne is bij nader inzien ook antraciet,maar ik laat hem waarschijnlijk spuiten in dezelfde kleur als het vw embleem wat erin komt (zwart). |
|
|||
|
|||
![]() Hmm apart want ik heb toch egt een orginele zwarte grille gehad van de dealer dinsdag en de grille heeft het onderdeel nummer dat jij me hebt gegeven! Dan ben k toch eigenlijk wel benieuwd waarom de mijne dan weer zwart is .
gr, Marcel |
|
||||
|
||||
![]() Je krijgt hem zwart kaal kunstof,niet geprimerd.
Ik heb hem structuur zwart gespoten ,zoals een golf 2 grille. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zwart,antraciet, wat de een zwart noemt, noemt de ander weer antraciet denk ik. Daar zal t hem wel in zitten.Maar waar het me om ging is of de grille origineel nog gespoten moet worden of dat deze zo gemonteerd word origineel. En dat antwoord is reeds gegeven. Wel tof dat je nog een grille hebt kunnen bemachtigen ik dacht dat ze waren vervallen bij d dealer ??? Quote:
Helder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan me herinneren dat in de etka zowel antraciet als zwart staat, krijg hem alleen niet even niet opgestart om het te bekijken.
|
|
||||
|
||||
![]() maar dan is dat dus nog bijzonderder? want grijs is het enige wat ik ooit heb gezien...
want de mijne is ook echt grijs...en nee is echt niet gespoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=mischatdi]maar dan is dat dus nog bijzonderder? want grijs is het enige wat ik ooit heb gezien...
want de mijne is ook echt grijs...en nee is echt niet gespoten QUOTE] Knappe golf ![]() Zijn je koplampen smoke van inpro ? Ik heb ze nieuw gekocht in essen afgelopen december staat wel mooi met de smoke verlichting in de bumper. groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd ze zijn van inpro ![]() maar golf?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry ik had je kont niet gezien ![]() Knappe vento |
|
||||
|
||||
![]() Dit is hoe de mijne nieuw uit de verpakkingis gekomen.
Moet ik nu wel of niet laten spuiten. M.a.w. monteerd vw de grille zo ook standaard op een vento of wordt dit altijd gespoten ![]() ![]() ![]() De metalen strip wordt natuurlijk wel in de kleur van de auto gespoten, het gaat dus puur om de grille. Zoals je op de foto kan zien is het nieuwe vw embleem ook anders van kleur dan de grille. |
|
||||
|
||||
![]() Af fabriek waren ze donker-grijs metallic gespoten.