![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag mensen,
Weten jullie welke kleur dit precies is? nevada? mexico? ..... En ik heb het idee dat dit wel redelijk zeldzaam is, vooral op een Jetta mk2 Jullie?; sorry, had geen betere foto's bedankt alvast! ![]() Last edited by stiem : 08-04-2009 at 18:22. |
|
|||
|
|||
![]() Navadabeige LA1N B6
|
||||
|
||||
![]() de fotos zijn zelfs zo slecht dat ze niet geopend worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt merkte het! gaat soms vaker een beetje vreemd.... nu dan? ![]() gaat nog niet helemaal lekker nou laten we het maar zo doen dan; ik kwam namelijk deze advertentie tegen op speurders en was direct helemaal in de wolken van deze Jetta. http://www.speurders.nl/overzicht/d...ml?q=jetta+1986 heb al gebeld , maar helaas NET verkocht! ![]() ![]() ![]() (misschien aan iemand van hier?? ![]() Last edited by stiem : 08-04-2009 at 18:26. |
|
||||
|
||||
![]() men wou de advertentie er vanavond van af halen!
dus kijk snellllll! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt antwoord in iedergeval al
![]() |
|
||||
|
||||
![]() He die auto ken ik!!! staat bij ons in de rij..
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto, stond al wel een paar weken te koop overigens.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja komt mij ook bekend voor !!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ik zie et! |