![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na een lange tijd veel plezier te hebben gehad van me auto werd het tijd om afscheid te nemen, er kwamen teveel mankementen en door niet oplettende mensen zaten er meer deuken in dan rechte stukken.
Ik ben op zoek gegaan naar een nieuw project en gevonden! Een Golf 2 GTI 8v, het motorblok van me vorige project (GTI 16v KR compleet gereviseerd) zal worden overgezet. vorig project: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26501 Ik zal regelmatig wat update's neerzetten met foto's van dit nieuwe project. Het moterblok: ![]() Last edited by blackphantom : 09-01-2009 at 08:59. Reason: update fotos |
|
||||
|
||||
![]() voorbumper blijft?
|
||||
|
||||
![]() voorbumper van deze blijft komt nog wel een andere onderlip:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, dat dacht ik ook al.
Maar, wat ga je nu met de bak en het vliegwiel doen? Je kunt de 8V bak incl. vliegwiel drukgroep en koppeling ook als reserve behouden. En wat ga je met de achterlichten doen die nu in de 8V zitten, vervangen voor andere? |
|
||||
|
||||
![]() slim plan om de 8v bak reserve te houden motorblokkie gaat wel de verkoop in + berg onderdelen van vorig project, achterlichten laat ik nog even zo tot ik andere tegenkom.
|
|
||||
|
||||
![]() Foto 1
![]()
|
||||
|
||||
![]() die vorige had je nogtans van bijna-dood, terug netjes levend gemaakt.
Benieuwd naar deze ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strakke gti,
zou de achterlichten de bingo in doen, en mss is een halfstrakke achterklep een optie? Voor de rest een netjes ding, ben benieuwd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto!
|
||||
|
||||
![]() De eerste was totaal niet mijn smaak, maar ik heb wel heel veel respect voor het werk dat je er in gestoken hebt met die schade die er aan zat.
Ben dus ook heel erg benieuwd naar wat je deze keer in elkaar gaat zetten! Succes!
|
||||
|
||||
![]() Proficiat met de aankoop ziet er veel belovend uit op een paar details na.
|
|
||||
|
||||
![]() tnxs voor de reacties.
Ik ben druk aan het brainstormen om te kijken wat ik allemaal ga doen. Ik wil zowieso een andere onderlip voor en nog wat onder de achterbumper. Uitlaat zal door een compleet laser uitlaat systeem vervangen worden. Ik heb inmiddels me polyester interieur over gezet dus ziet er weer blinky uit. Komend weekend ga ik dit blok ff onderhoud geven zodat het weer net ff wat soepeler en lekkerder loopt. Ook ga ik een booskijker monteren en wellicht op zoek naar andere achterlichten (nog niks naar mijn smaak tegen gekomen) Hoe dan ook zal dit project weer groots aangepakt worden. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk smaken verschillen maar het is een goede basis om er weer wat moois van te maken! 2 dingen alleen als ik "mijn" menig mag geven... die achterlichten... heel omwisselen voor orgineel en die onderspoiler... niet doen. Maar goed dat is mijn mening
|
|
||||
|
||||
![]() nieuwe foto´s!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit
![]() Zo'n booskijker(motorkapverlenger,grillspoiler of hoe je het wilt noemen) heb ik ook nog liggen,maar gebruik 'm niet,vindt de smalle mooier, maar da's een smaakkwestie. Had mijn Golf ook maar zo'n warme stal ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer wat nieuwe shots
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() nou.... die glimt er vrolijk op los!!
ziet er goed uit al is die booskijker niet mijn smaak idd |